سواد فناورانه چیستی و چرایی آن در برنامه درسی دوره متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سواد فناورانه چیستی و چرایی آن در برنامه درسی دوره متوسطه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سواد فناورانه چیستی و چرایی آن در برنامه درسی دوره متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سواد فناورانه چیستی و چرایی آن در برنامه درسی دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سواد فناورانه چیستی و چرایی آن در برنامه درسی دوره متوسطه :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
در این مقاله به سواد فناورانه به عنوان یک ضرورت قرن بیست و یکمی برای کلیه شهروندان جامعه و فرصتی برای افزایش کارایی و اثربخشی تعلیم و تربیت پرداخته می شود. مهارتهای فناورانه اهمیت بسیاری برای پیشرفت تعلیم و تربیت دارند. سواد فناورانه را به عنوان بخشی از برنامه درسی مدارس مد نظر دارد و هدف اساسی از سواد فناورانه در برنامه درسی این است که دانش آموزان را از لحاظ دانش، مهارت و نگرش برای دست یابی به موفقیت در مقطع متوسطه، محل کار، تحصیلات و زندگی روزمره آماده کند. آموزش سواد فناورانه به دانش آموزان در طول تحصیل شان موجب می شود شهروند با سواد فناورانه رشد یابد و افراد با دانش توانمند شوند و بتواند مشکلات جهان را درک و فهم کنند. برای این منظور در ابتدا تعریف ها و تعابیر مختلف، عناصر و سطوح، ویژگی های افراد باسواد فناورانه و همچنین مولفه ها و استاندارد های که از سواد فناورانه ارایه شده است مطرح می گردد. جایگاه سواد فناورانه در برنامه درسی مقطع متوسطه در ادامه کار مورد بحث قرار می گیرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.