بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بسیاری از نقایص مهاربندهای همگرای متعارف نتیجه اختلاف بین ظرفیت فشاری و کششیی ایین مهاربندها و زوال درمقاومت این بادبندها تحت بارگذاری چرخه ای می باشد. از اینرو، تحقیقات بسیاری صرف بهسازی این مهاربندها جهترسیدن به یک رفتار الاستوپلاستیک ایده آل گردیده است. برای رسیدن به این هدف لازم بود تا با استفاده از مکانیزممناسبی از کمانش فشاری مهاربند جلوگیری شود و امکان تسلیم فشاری فراهم شود. بدین منظور از بادبندهایکمانش تاب استفاده شده می شود. در سال های اخیر استفاده از بادبندهای کمانش تاب عمومیت فراوانی یافته است. اینبادبندها شامل غلاف داخلی و یک غلاف خارجی می باشند. بدین ترتیب از کمانش هسته فولادی بادبند جلوگیری شده وبادبند در فشار و در کشش می تواند به حالت خمیری در آید، (باربری کششی و فشاری یکسان می گردد). بنابراین، قابلیتاستهلاک انرژی بالا بوده و تا حد زیادی باعث افزایش ایمنی سازه می گردد. در این مقاله، مدل سازی نمونه ها با نرم افزارعناصر محدود آباکوس انجام شده است. نرم افزار آباکوس قابلیت تحلیل المان محدود غیرخطی می یاشد که می تواندموادی مانند فولاد، بتن، کامپوزیت و … را شبیه سازی کند. در این پژوهش سعی شده تا بعد از صحت سنجی مدلآزمایشگاهی که توسط Piedrafita et al در سال ۲۰۱۴ انجام شده است، به بررسی پارامترهای مورد نظر پرداخته شود.در این مقاله، اشکال مختلف حفره های ایجاد شده در بادبندها و سپس مقایسه با حالت بدون حفره بررسی شده است.مشاهده شد که ایجاد حفره مربعی شکل نسبت به دایره ای از عملکرد سازه ای بهتری برخوردار است و استفاده از حفره درهسته مرکزی اگرچه از حداکثر مقاومت بادبندها کاسته می شود، اما شکل پذیری بیشتری نسبت به هسته بدون حفره دارایجاد می شود که می توان در مناطقی که شکل پذیری مهم می باشد، استفاده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.