اثربخشی تمرینات حافظه فعال برسرعت پردازش و استدلال کمی درکودکان دچاراختلال ریاضی درشهرمشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی تمرینات حافظه فعال برسرعت پردازش و استدلال کمی درکودکان دچاراختلال ریاضی درشهرمشهد دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی تمرینات حافظه فعال برسرعت پردازش و استدلال کمی درکودکان دچاراختلال ریاضی درشهرمشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی تمرینات حافظه فعال برسرعت پردازش و استدلال کمی درکودکان دچاراختلال ریاضی درشهرمشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی تمرینات حافظه فعال برسرعت پردازش و استدلال کمی درکودکان دچاراختلال ریاضی درشهرمشهد :
تعداد صفحات :۲۰
چکیده مقاله:
این پژوهش باهدف اثرگذاری تمرینات حافظه فعال برسرعت پردازش و استدلال کمی کودکان دارای اختلاف یادگیری ریاضی انجام شده است روش تحقیق ازنوع کاربردی و شبه ازمایشی می باشد جامعه اماری دراین پژ<هش کلیه دانش اموزان دارای اختلال یادگیری پایه دوم و سوم دبستان سال تحصیلی ۹۴-۹۵ مراجعه کننده به مراکز اختلالات یادگیری شهرمشهد می باشد نمونه ای شامل ۳۰نفر ازدانش اموزان دارایا ختلال ریاضی پایه دوم و سوم انتخاب شدند که با روش نمونه گیری دردسترس و دردوگروه ازمایش و گواه قرارگرفته اند ابزار گرداوری داده ها جهت سنجش استدلال کمی نسخه پنجم ازمون هوشی تهران استنفورد بینه و سنجش سرعت پردازش نسخه چهارم مقیاس هوشی وکسلرمی باشد داده های پژوهش با استفاده ازتحلیل کواریانس موردتجزیه و تحلیل قرارگرفت و نتایج نشان داد که تمرینات حافظه فعال برسرعت پردازش و استدلال کمی کودکان دارای اختلال ریاضی تاثیر معنی داری p <0/001 دارد و میتوان بااستفاده ازتمرینات حافظه فعال سرعت پردازش و استدلال کمی را درکودکان اختلال یادگیری بهبود بخشید
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.