بررسی میزان اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید در مشتریان(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید در مشتریان(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید در مشتریان(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید در مشتریان(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید در مشتریان(مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه) :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

با رشد و تکامل اینترنت ارجاع اشتراک گذاری برنامه ها به یکی از پدیده های مهم تبدیل شده است. و بازار یابان سعی در بهره برداری از توانایی های انها از طریق کمپین های بازاریابی گسترده کرده اند.در همان زمان هرز نامه ها و ایمیل های ویروسی ارتباطات الکترونیکی را بهم ریختند. ساخت کمپین های بازاریابی گسترده برای گسترش یافتنمشکل ساز و چالش بر انگیز شدند. کلیت اصلی بازاریابی گسترده اثر ناخواسته، ارجاع های الکترونیکی برای ایجاد آگاهی، علاقه مندی و تولید و فروش و یا پذیرش محصول می باشد. هدف این پژوهش، بررسی میزان اثرات ویروسی شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید در مشتریان میباشد. فرضیههای مورد آزمون در این پژوهش تعداد ۷ فرضیهمیباشد. روش مورد استفاده در این پژوهش از نظر بررسی متغیرها، از نوع توصیفی پیمایشی و از نظرنوع هدف، – کاربردی میباشد. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه آزاد کرمانشاه میباشند. روش نمونهگیری در این پژوهش تصادفی بود که تعداد ۳۷۴ نفر به عنوان نمونه از طریق فرمول کوکران برای جمعآوری دادهها انتخاب شدند.برای تجزیه تحلیل دادهها و آزمون فرضیات، از روش تحلیل عاملی تاییدی با استفاده از نرم افزار معادلات ساختاری آموس نسخه ی ۲۲ استفاده شده است. با توجه به نتایج پژوهش، کیفیت روابط و اعتبار منبع در سایت های شبکه اجتماعی بر نگرش مشتریان به سودمندی اطلاعات تاثیر مثبت و معنادار دارد. همچنین یکپارچگی و تاثیرات اجتماعیحاصل از شبکه های اجتماعی بر هنجارهای ذهنی مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد. نگرش مشتریان به سودمندی اطلاعات و هنجارهای ذهنی حاصل از شبکه های اجتماعی بر تمایل رفتاری مشتریان به خرید تاثیر مثبت و معنادار دارد. نهایتا نیز ریسک ادراک شده حاصل از شبکه های اجتماعی بر تمایل رفتاری مشتریان به خرید تاثیر منفی ومعناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.