بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک ومتوسط استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک ومتوسط استان مازندران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک ومتوسط استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک ومتوسط استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین المللی سازی و عملکرد صنایع کشاورزی صادر کننده در صنایع کوچک ومتوسط استان مازندران :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش تعدیل کنندگی ویژگیهای سازمان میان بینالمللیسازی و عملکرد سازمان در صنایع کشاورزی صادر کننده در استان مازندران میباشد. این مطالعه توصیفی و کاربردی است و روش تحقیق علی پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران عامل، مدیران ارشد و کارشناشان خبره صنایع کوچک و متوسط کشاورزی استان مازندران میباشد. نمونه آماری در این پژوهش با توجه به محدود بودن صنایع صادرکننده و عدم دسترسی به تمام این صنایع از روش تصادفی قابل دسترس استفاده شده است و ۶۲ پرسشنامه توزیع و جمعآوری شده است. برای جمع- آوری دادهها از پرسشنامه استاندارد شده رینولد و سلما ۲۰۱۵ و ساراف و همکاران ۲۰۱۲ستفاده شده است. روایی پرسشنامه با روش محتوایی و صوری درحد قابل قبول تایید گردیده است و پایایی ابزار اندازهگیری، از طریق فرمول آلفای کرونباخ ۰.۹۳۹ تایید شده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات، ابتدا به بررسی نرمال بودن دادهها از طریق آزمون کلموگروف اسمیرونف پرداخته شده است و سپس تجزیه وتحلیل دادهها به کمک ضریب همبستگی پیرسن و رگرسیون – مشخص شده است. نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان میدهد که متغیر بینالمللسازی بر عملکرد موسسه اثر مثبت دارد، ایناثر در کنار متغیر ویژگیهای موسسه، ویژگیهای محصول و استراتژیهای بازاریابی همبستگی بالاتری را نشان میدهد و بیانگر این است که بینالمللسازی به همراه ویژگیهای موسسه، ویژگیهای محصول و استراتژیهای بازاریابی به عنوان متغیر زمینهای در عملکرد موسسه اثر معنی داری دارد و متغیر ویژگیهای موسسه، ویژگیهای محصول و استراتژیهای بازاریابی به عنوان متغیرهای تعدیل کننده بر همبستگی دو متغیر بینالمللسازی و عملکرد موسسه تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.