ارایه مدلی ترکیبی QFD و روش تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت اولویت بندی الزامات فنی و ارتقاء کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بجنورد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارایه مدلی ترکیبی QFD و روش تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت اولویت بندی الزامات فنی و ارتقاء کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بجنورد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارایه مدلی ترکیبی QFD و روش تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت اولویت بندی الزامات فنی و ارتقاء کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بجنورد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارایه مدلی ترکیبی QFD و روش تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت اولویت بندی الزامات فنی و ارتقاء کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بجنورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارایه مدلی ترکیبی QFD و روش تحلیل سلسله مراتبی فازی جهت اولویت بندی الزامات فنی و ارتقاء کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی مطالعه موردی: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان بجنورد :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه رمز موفقیت سازمانهای تولیدی و خدماتی توجه به خواسته ها و نیازهای مشتریان خود است پیرو این مهم بسیاری از سازمانهای تولیدی و خدماتی تلاش مداومی برای درک نیازها و خواسته ها مشتریان خود انجام می دهند نتیجه این تلاشها منجر به ایجاد ادبیات گسترده ای در حوزه ارایه مدلهای مختلف تصمیم گیری جهت بهبود خدمات و کیفیت محصولات تولیدی گردیده است کیفیت یک مفهوم پیچیده دارد و در همه تیوری های مدیریت همواره بحث برانگیز بوده است در دنیای رقابتی امروز وقتی از واژه کیفیت استفاده می شود معمولا محصول یا خدمتی را در نظر می گیریم که یا انتظارات ما را برآورده می سازد یا از آنها پیشی می گیرد با پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز و افزایش رقابت سازمانهای جهت بدست آوردن سهم بیشتری از بازار تمرکز روی خواسته های مشتری به عنوان رسالت و شعال اکثر سازمانهای بخصوص سازمانهای خدماتی قرار گرفته است مدیریت کیفیت جامع TQM نگرشی است که بر مبنای آن مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان مشتریان و تامین کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که منجر به رضایت مشتری می شود می پردازد ایوانز و لیندسای ۲۰۰۲ مدیریت کیفیت جامع به مشتراین و مصرف کنندگان محصولی با کیفیت QFD به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت کیفیت جامع امکان تحقق خواسته های فوق را برای صنایع تولیدی و خدماتی فراهم می کند. با پیاده سازی QFD سازمان متعهد می شود که نظر مشتری را در محصولات و خدمات نهایی خود به اجرادرآورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.