تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی(توزیع و ترفیع) براساس مدل فیلیپ کاتلر بر تصمیم گیری خریداران زعفران (مورد مطالعه شهرستان کاشان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی(توزیع و ترفیع) براساس مدل فیلیپ کاتلر بر تصمیم گیری خریداران زعفران (مورد مطالعه شهرستان کاشان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی(توزیع و ترفیع) براساس مدل فیلیپ کاتلر بر تصمیم گیری خریداران زعفران (مورد مطالعه شهرستان کاشان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی(توزیع و ترفیع) براساس مدل فیلیپ کاتلر بر تصمیم گیری خریداران زعفران (مورد مطالعه شهرستان کاشان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ابعاد آمیخته بازاریابی(توزیع و ترفیع) براساس مدل فیلیپ کاتلر بر تصمیم گیری خریداران زعفران (مورد مطالعه شهرستان کاشان) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی( توزیع و ترفیع) براساس مدل فیلیپ کاتلر و گری آرمستراگ بر تصمیم گیری خریداران زعفران شهرستان کاشان می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ روش تحقیق توصیفی و از نوع رگرسیون و از لحاظ هدف کاربردی است. جامعه آماری پژوهش حاضر، مصرف کنندگان زعفران شهرستان کاشان می باشند که تعدادشان نامحدود است و با استفاده از فرمول کوکران ۱۹۶ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند روش نمونه گیری نیز بصورت خوشه ای می باشد. به منظور جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه شامل : پرسشنامه پیش ساخت براساس مدل فیلیپ کاتلر شامل ۲ مولفه (توزیع و ترفیع) و پرسشنامه پیش ساخت مادسیج برای سنجش تصمیم خرید مصرف کنندگان استفاده شده است. هر دو پرسشنامه مذکور با طیف ۵ درجه ای لیکرت تقسیم بندی شده اند. به منظور بررسی رابطه بین متغیرها از ضریب رگرسیون خطی استفاده شده است و تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS19 صورت گرفته است. نتایج تحقیق نشان داد که آمیخته بازاریابی بر تصمیم خرید خریداران تاثیر دارد و اولویتهای تصمیم گیری به ترتیب فروش شخصی و رعایت زمان تحویل می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.