طراحی یک مدل رفتارهای منجر به خرید آنلاین براساس کیفیت سایت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی یک مدل رفتارهای منجر به خرید آنلاین براساس کیفیت سایت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی یک مدل رفتارهای منجر به خرید آنلاین براساس کیفیت سایت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی یک مدل رفتارهای منجر به خرید آنلاین براساس کیفیت سایت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی یک مدل رفتارهای منجر به خرید آنلاین براساس کیفیت سایت :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی

تعداد صفحات :۱۴

هدف این پژوهش ارائه مدل جامعی از عوامل تعیین کننده رفتارهای منجر به خرید آنلاین براساس کیفیت سایت است. پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی و کاربردی است. جامعه آماری همه دانشجویان کارشناسی ارشد غیر مجازی ورودی ۱۳۹۳ دانشگاه یزد بودند که از میان آنها ۲۱۲ نفر براساس فرمول کوکران و به روش نمونه گیری طبقه ای متناسب انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده های پرسشنامه که شامل ابعاد کیفیت وب سایت برگرفته از سبی (۲۰۱۳)، شنیدرمن (۱۹۹۸)، دیویس، باگوزی و وارشا (۱۹۸۹)، دیزامز، یلیسیو، اردم و یالکین (۲۰۱۵)، ون در مرو و بکر (۲۰۰۳)، الینگ، لنتز، د جونگ و ون دن برق (۲۰۱۲)، لیو، هی، گاو و اکسی (۲۰۰۸)، لی و کوزار (۲۰۰۶)، سلطان یودین (۲۰۱۱)، کولیر و بینستوک (۲۰۰۶)، چافی و اسمیت (۲۰۱۳) و سیتکلفی (۲۰۰۲) و قصد خرید اینترنتی برگرفته از هوانگ و چا (۲۰۱۳) و لیو و جیانگ (۲۰۱۴) بود و همچنین برخی از پرسش های پرسشنامه محقق ساز بودند. تحلیل داده ها به روش حداقل مربعات جزئی و با کمک نرم افزار Smart Pls 2.0 و همچنین نرم افزار Amos 23 انجام شد. یافته ها نشان می دهند که کیفیت فنی، ظاهری و محتوای سایت بر قصد خرید اینترنتی تاثیری مثبت دارند (P<0.05).

کلید واژه: کیفیت فنی، کیفیت محتوا، کیفیت ظاهری، قصد خرید اینترنتی، دانشجویان (غیر مجازی) کارشناسی ارشد ورودی ۱۳۹۳ دانشگاه یزد، قابلیت تعمیم نتایج به جوامع دانشجویی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.