عوامل ایجاد مطلوبیت در خریداران کتاب های دانشگاهی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
عوامل ایجاد مطلوبیت در خریداران کتاب های دانشگاهی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد عوامل ایجاد مطلوبیت در خریداران کتاب های دانشگاهی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل ایجاد مطلوبیت در خریداران کتاب های دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن عوامل ایجاد مطلوبیت در خریداران کتاب های دانشگاهی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات
تعداد صفحات :۱۴
هدف: استخراج مولفه های اصلی مطلوبیت در خریداران کتاب های فارسی دانشگاهی.روش شناسی: گردآوری داده ها با استفاده از تحلیل محتوای متون و مصاحبه نیمه باز با ۲۰۰ خریدار کتاب های دانشگاهی از سه ناشر دانشگاهی: سمت، مرکز نشر دانشگاهی، و دانشگاه تهران در مدت سه ماه (مهر- آذر ۱۳۹۴) انجام شد.یافته ها: از نظر مصاحبه شوندگان سه مولفه کیفیت محتوا، اعتبار کتاب، و نیاز اطلاعاتی؛ به عنوان مقوله های اصلی مطلوبیت شناخته می شوند. علاوه بر آن، اولین اولویت خریداران در اخذ تصمیم خرید، قیمت کتاب، و پس از آن به ترتیب به میزان عرضه کتاب، نیاز اطلاعاتی خریدار، کیفیت کتاب، اعتبار ناشر، و در نهایت، میزان تقاضا (جایگاه کتاب در سبد فرهنگی خانوار) برای هر کتاب است.نتیجه گیری: افزایش کیفیت کتاب های دانشگاهی و برقراری ارتباط بهتر و بیشتر میان سرفصل های آموزشی دانشگاه ها و کتاب های چاپ شده می تواند تا حد زیادی خرید این کتاب ها را بهبود بخشد.
کلید واژه: مطلوبیت، کتاب دانشگاهی، بازار کتاب، خریدار کتاب
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.