تبیین سرمایه اجتماعی و ابعاد آن بر اساس استفاده از رسانه ها در بین مدیران مدارس منطقه ۲ تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین سرمایه اجتماعی و ابعاد آن بر اساس استفاده از رسانه ها در بین مدیران مدارس منطقه ۲ تهران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین سرمایه اجتماعی و ابعاد آن بر اساس استفاده از رسانه ها در بین مدیران مدارس منطقه ۲ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین سرمایه اجتماعی و ابعاد آن بر اساس استفاده از رسانه ها در بین مدیران مدارس منطقه ۲ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین سرمایه اجتماعی و ابعاد آن بر اساس استفاده از رسانه ها در بین مدیران مدارس منطقه ۲ تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات جامعه شناسی

تعداد صفحات :۲۵

در پژوهش حاضر سعی شده تا ارتباط ابعاد استفاده از رسانه های اجتماعی و سرمایه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد. روش پژوهش ازنوع توصیفی و همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران دو دوره اول و دوم دبیرستان منطقه ۲ شهر تهران بود که تعداد ۱۷۱ نفر به روش نمونه گیری تصادفی از بین جامعه آماری انتخاب شدند. ابزار اصلی این پژوهش پرسشنامه سرمایه اجتماعی دلاویز بود که پایایی و روایی آن نیز به اثبات رسانده شده است. منظور از استفاده از رسانه ها، استفاده از تلویزیون و اینترنت و تلفن همراه بود که به وسیله پرسشنامه محقق ساخته اندازه گیری شدند. نتیجه های پژوهش نشان داد که در بین مدیران مدارس منطقه ۲ تهران، بین ابعاد سرمایه اجتماعی و استفاده از رسانه ها همبستگی معنی داری وجود دارد. نتیجه پژوهش حاضر نشان می دهد که استفاده از سه رسانه تلویزیون، اینترنت و برنامه های تلفن همراه به میزان قابل توجهی شاخص سرمایه اجتماعی و مشارکت در اجتماع محلی را در جهت همسو و متغیرهای (اعتماد اجتماعی، مشارکت گروهی و روابط درشبکه های اجتماعی) را در جهت ناهمسو تبیین می کنند.

کلید واژه: استفاده از رسانه ها، سرمایه اجتماعی، مدیران مقاطع راهنمایی و دبیرستان و اعتماد اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.