دیدگاه کارکنان در مورد سلامت سازمانی نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر اساس الگوی هوی و فیلدمن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دیدگاه کارکنان در مورد سلامت سازمانی نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر اساس الگوی هوی و فیلدمن دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دیدگاه کارکنان در مورد سلامت سازمانی نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر اساس الگوی هوی و فیلدمن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دیدگاه کارکنان در مورد سلامت سازمانی نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر اساس الگوی هوی و فیلدمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دیدگاه کارکنان در مورد سلامت سازمانی نظام آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زنجان بر اساس الگوی هوی و فیلدمن :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۹

زمینه و هدف: زمینه و هدف سلامت سازمانی، یکی از گویاترین و بدیهی ترین شاخص های اثربخشی سازمانی است. در سازمان های سالم کارمندان متعهد، وظیفه شناس و سودمند هستند و از روحیه و عملکرد بالایی برخوردارند. آگاهی مدیران از میزان سلامت سازمانی در موفقیت، شادابی کارکنان و مسوولان می تواند نقش موثری داشته باشد. این مطالعه جهت ارزیابی سلامت سازمانی نظام آموزشی از نظر کارکنان دانشکده های علوم پزشکی بر اساس الگوی هوی و فیلدمن طراحی و اجرا شد.روش بررسی: پژوهش فوق یک مطالعه توصیفی پیمایشی و از لحاظ هدف کاربردی بود. جامعه آماری آن کارکنان شاغل در دانشکده های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زنجان می باشد. که به تعداد ۱۴۷ نفر به عنوان حجم نمونه به روش طبقه بندی انتخاب و وارد مطالعه شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه ۴۴ سووالی سلامت سازمانی هوی و همکاران (۱۹۹۶) استفاده شد. ضریب پایایی آلفا کرونباخ آن در مطالعه اردلان برابر با ۰.۹۱ تعیین شده بود، ولی در مطالعه صورت گرفته این میزان ۰.۸۹ به دست آمد. روایی پرسشنامه به شکل صوری مورد تایید قرار گرفت. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS 22 و برای بررسی نتایج از آمار توصیفی، آزمون میانگین ها و از ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید.یافته ها: پاسخگویان سلامت سازمانی را در حد خوب (۸۴.۸ درصد) ارزیابی کردند. بالاترین رتبه مربوط به دانشکده پزشکی (۸۷.۱۹) و پایین ترین رتبه مربوط به دانشکده داروسازی (۴۹.۶۷) بود.نتیجه گیری: کارکنان سلامت سازمانی نظام آموزشی را در سطح خوب ارزیابی کردند. با این وجود مسوولان و سیاست گذاران نظام آموزشی می توانند نقش به سزایی در ارتقای سطح نهادی و فنی جهت افزایش بازدهی نظام آموزشی داشته باشند.

کلید واژه: سلامت سازمانی، نظام آموزشی، دانشگاه علوم پزشکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.