راهبردهای مدیریتی جهت ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان (مورد مطالعه: محلات شهرداری منطقه سه تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهبردهای مدیریتی جهت ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان (مورد مطالعه: محلات شهرداری منطقه سه تهران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهبردهای مدیریتی جهت ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان (مورد مطالعه: محلات شهرداری منطقه سه تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهبردهای مدیریتی جهت ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان (مورد مطالعه: محلات شهرداری منطقه سه تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهبردهای مدیریتی جهت ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان (مورد مطالعه: محلات شهرداری منطقه سه تهران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت شهری

تعداد صفحات :۱۸

مقدمه و هدف پژوهش: متغیر فرهنگ عمومی شهروندی از شاخص های (فرهنگ تعامل، کسب وکار، ترافیک و همزیستی) به دست آمده است. در راستای این اهداف و سوالات به شناسایی مفهوم فرهنگ عمومی شهروندی در ایران و جهان و بررسی مبانی نظری پژوهش اقدام نموده و نظرات و ایده های اندیشمندان دوره های مختلف تاریخی و مکاتب مختلف بیان شده است.روش پژوهش: به منظور اجرای پژوهش چهار فرضیه با استفاده از روش میدانی و تکنیک پرسشنامه با حجم ۴۴ سوال در نمونه ای به تعداد ۳۸۴ نفر از شهروندان تهران در شهرداری منطقه ۳ در نظر گرفته شده است.یافته ها: به نظر می رسد میزان فرهنگ تعامل، کسب وکار، ترافیک و همزیستی شهروندان منطقه ۳ از سطح متوسط بالاتر است. اطلاعات جدول دو بعدی نشان می دهد که مردان در مقابل زنان منطقه ۳ از فرهنگ تعامل و همزیستی بالاتری برخوردارند (۷۴.۷ فرهنگ تعامل مردان در مقابل ۶۹.۶ فرهنگ تعامل زنان) (همچنین ۹۵.۱ فرهنگ همزیستی مردان در مقابل ۴۴.۸ درصد فرهنگ همزیستی زنان)؛ اما در مقابل زنان فرهنگ ترافیک و کسب وکار بالاتری نسبت به مردان منطقه ۳ دارند (۸۱.۳ فرهنگ کسب وکار مردان در مقابل ۸۴.۵ درصد فرهنگ کسب وکار زنان و ۸۸.۹ درصد فرهنگ ترافیک مردان منطقه ۳ در مقابل ۹۲.۱ درصد فرهنگ ترافیک زنان این منطقه).نتیجه گیری: فرهنگ تعامل، کسب وکار، ترافیک و همزیستی در میان شهروندان منطقه سه در سطح نسبتا بالایی قرار دارد. همچنین مردان در مقابل زنان از فرهنگ تعامل و همزیستی بالاتر و در مقابل زنان؛ فرهنگ ترافیک و کسب وکار بالاتری نسبت به مردان منطقه ۳ دارند.

کلید واژه: شهرداری، راهبردهای مدیریتی، فرهنگ شهروندی، فرهنگ عمومی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.