ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال ۱۳۹۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال ۱۳۹۲ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال ۱۳۹۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال ۱۳۹۲ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه ی آموزش جندی شاپور

تعداد صفحات :۱۴

هدف اصلی این پژوهش ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال تحصیلی ۱۳۹۲ می باشد. پژوهش حاضر، پژوهش توصیفی و از نظر هدف، کاربردی است. ابزار گردآوری داده های پژوهش دو پرسش نامه استاندارد شده بر اساس الگوی تعالی سازمانی است. این پرسش نامه ها بین تعداد ۵۹ نفر از مدیران گروه ها و اساتید به صورت سرشماری توزیع شدند، هم چنین تعداد ۳۰۰ نفر از دانشجویان نیز به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. ضریب پایایی پرسش نامه اساتید و دانشجویان به ترتیب ۰.۹۳۲ و ۰.۷۳ به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی، آزمون تی تک گروهی استفاده شد. میانگین امتیاز ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی مورد مطالعه، در معیار رهبری، ۷۷.۲۰ امتیاز از ۱۰۰؛ معیار استراتژی، ۶۵.۲۰ امتیاز از ۱۰۰، معیار کارکنان، ۷۰.۲۰ امتیاز از ۱۰۰؛ معیار شراکت ها و منابع، ۵۷.۲۰ امتیاز از ۱۰۰؛ معیار فرایندها، ۵۹.۲۰ امتیاز از ۱۰۰؛ معیار نتایج مشتری،۷۸.۳۰ امتیاز از ۱۵۰؛ معیار نتایج کارکنان، ۵۹ امتیاز از ۱۰۰؛ معیار نتایج جامعه، ۵۸.۴۰ امتیاز از ۱۰۰ و معیار نتایج کلیدی عملکرد، ۱۰۰ امتیاز از ۱۵۰ امتیاز بود. این گروه ها در معیار رهبری بالاترین امتیاز ۷۷.۲۰ و در معیار نتایج مشتری پایین ترین امتیاز ۵۲.۱۸ را کسب کرده اند. کسب ۶۲۴ از ۱۰۰۰ امتیاز نشان دهنده این است که دانشکده در وضعیت متوسطی قرار دارد. کسب امتیاز ۳۲۹ از عامل توانمندسازها و ۲۹۵ از عامل نتایج، گویای آنست که در رابطه با توانمندسازها فعالیت زیادی صورت گرفته است، اما نتایج حاصله کمتر از حد انتظار شده است. بین میزان امتیاز وضعیت موجود و وضعیت مطلوب معیارها در گروه های آموزشی مورد نظر بر اساس مدل تعالی سازمانی، تفاوت معناداری وجود دارد.

کلید واژه: ارزیابی عملکرد، کیفیت، گروه های آموزشی، کارشناسی ارشد، الگوی تعالی مدیریت کیفیت اروپایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.