بررسی نظرات دانشجویان در مورد ویژگی های آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۹۲-۱۳۹۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نظرات دانشجویان در مورد ویژگی های آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۹۲-۱۳۹۱ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نظرات دانشجویان در مورد ویژگی های آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۹۲-۱۳۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نظرات دانشجویان در مورد ویژگی های آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۹۲-۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نظرات دانشجویان در مورد ویژگی های آموزشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۹۲-۱۳۹۱ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد

تعداد صفحات :۱۰

سابقه و اهداف: در دانشگاه های علوم پزشکی کشور، اساتید به عنوان عناصر اصلی در آموزش و پژوهش شناخته می شوند، بنابراین، یکی از راه های کنترل کیفی در نظام آموزش پزشکی، ارزیابی عملکرد اعضای هیات علمی از نظر کیفیت تدریس و تعاملات آموزشی آنان است. مطالعه فعلی با هدف بررسی دیدگاه دانشجویان نسبت به وضعیت فعلی تدریس اساتید در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند انجام شد.روش بررسی: در این پژوهش با استفاده از پرسشنامه الکترونیکی که توسط مرکز مطالعات و آموزش پزشکی دانشگاه طراحی شده بود، نگرش دانشجویان نسبت به ویژگی های آموزشی و تدریس اساتید مورد بررسی قرار گرفت. سپس نمرات پایان ترم و معدل کل دانشجویان به طور خودکار از پایگاه داده دانشگاه فراخوانی و با پرسشنامه ها در پایگاه داده پرتال آموزش الکترونیکی ثبت شد، سپس داده ها با نرم افزار SPSS 19 و آزمون هایتی و تحلیل واریانس تجزیه و تحلیل شد.یافته ها: از مجموع ۷ دانشکده مختلف، جمعا ۸۲۷ نفر وارد این مطالعه شدند. میانگین نمره کلی نگرش ۴.۱۶ از ۵ بود که نشان از رضایت بالای دانشجویان از عناصر سازنده شاخص تدریس اساتید داشت. در میان دانشکده ها، آموزشکده فوریت های پزشکی بالاترین نمره میانگین (و بالاترین متوسط نمره) را در بین سایر دانشکده ها داشت. همچنین میان نمره نگرش در دو جنس تفاوت معنی داری وجود داشت (P<0.05).نتیجه گیری: ارزشیابی اساتید زمینه ای را برای رقابت، انتخاب برترین اساتید از دیدگاه دانشجویان و کمک به دانشجویان سال های بعد جهت انتخاب استاد خود فراهم می آورد. این ارزشیابی را صرفا نباید از نمرات نظرسنجی دانشجویان به دست آورد و باید با فراهم آوردن پروتکل های مختلف در این مسیر، نمرات دانشجویان را به واقعیت هر استاد نزدیک نمود.

کلید واژه: ارزشیابی اساتید، نظرسنجی دانشجویان، آموزش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.