شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر خرید افراطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر خرید افراطی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر خرید افراطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر خرید افراطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر خرید افراطی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۲۴

هدف از پژوهش حاضر شناسایی و ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر خرید افراطی می باشد که هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی مورد توجه می باشد. خرید افراطی به صورت «یک شکل و نوع فردی از عمل خرید، که در آن مصرف کننده بطور مکرر بیشتر از آنچه بر اساس ملاحظات مالی خویش باید خرج کند، هزینه می کند» تعریف می شود. طبقه بندی مفهومی از خرید افراطی بر اساس تمایلات ناسازگار با زمان (میل بی موقع) و نظریه اتوماتیسته (بی اراده و شرطی شدن، خود به خود شدن و خودکار شدن) ارائه می شود. طبقه بندی جدید، پنج نوع مشخص از عمل خرید افراطی را دسته بندی می کند: ۱-عادتی، ۲- مالکانه، ۳- جبرانی، ۴- رضایت بخش، و ۵- خارج از کنترل. بر اساس مطالعات گذشته و طبقه بندی های موجود، معیارهایی برای نشان دادن تنوع مفهومی و منطقی در خرید افراطی ارائه می شود. ویژگی های روان سنجی این معیار، از طریق تحلیل عامل تاییدی و با استفاده از یک نمونه دانشجویی آزمایش شده است. گروه مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه می باشد که حجم نمونه بر اساس جدول مورگان تهیه شده است و نمونه ها به شکل تصادفی ساده انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است و روایی و پایایی پرسشنامه مورد بررسی و تایید قرار گرفت و اعتبار علیتی این معیار، توسط آزمون فرضیات مطرح شده تایید شده است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و روش تحقیق آمیخته ای از روش توصیفی و پیمایشی و همبستگی است. و برای تجزیه و تحلیل داده ها از فنون آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است و تحلیل های تجربی نشان می دهد که خرید افراطی از فشار روحی نتیجه می شود که از خرید، برای فرار از واقعیت و توجه کمتر به پیامدهای احتمالی رفتار معمول شخص استفاده می شود. خرید افراطی هم به مشکلات مالی و هم به احساسات منفی منتهی خواهد شد.

کلید واژه: رفتار مصرف کننده، مادی گرایی، احساسات مثبت، احساسات منفی، خویشتن داری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.