مقایسه اثربخشی آموزش تغذیه به دو روش بحث گروهی و بسته چندرسانه ای بر حیطه های یادگیری زنان باردار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی آموزش تغذیه به دو روش بحث گروهی و بسته چندرسانه ای بر حیطه های یادگیری زنان باردار دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی آموزش تغذیه به دو روش بحث گروهی و بسته چندرسانه ای بر حیطه های یادگیری زنان باردار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی آموزش تغذیه به دو روش بحث گروهی و بسته چندرسانه ای بر حیطه های یادگیری زنان باردار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی آموزش تغذیه به دو روش بحث گروهی و بسته چندرسانه ای بر حیطه های یادگیری زنان باردار :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار (اسرار)

تعداد صفحات :۱۶

زمینه و هدف: بارداری، از پرمخاطره ترین دوره های زندگی زنان است و تغذیه این دوران، سلامت مادر و جنین را تحت تاثیر قرار می دهد. این مطالعه با هدف مقایسه اثربخشی آموزش تغذیه به روش بحث گروهی و به کارگیری بسته چندرسانه ای بر حیطه های یادگیری زنان باردار انجام شد.مواد و روش ها: این مطالعه نیمه تجربی قبل و بعد با گروه کنترل می باشد که در سال ۱۳۹۲، روی ۱۵۰ نفر از زنان باردار انتخاب شده از بین مراکز بهداشتی- درمانی شهرستان مشهد، به روش سهمیه ای غیرتصادفی، انجام شد. قبل مداخله، پیش آزمون با پرسش نامه محقق ساخته رواپایاشده به روش آزمون مجدد و ضریب آلفای کرونباخ، از آزمودنی ها صورت گرفت. یک ماه بعد از مداخله، پرسش نامه پس آزمون تکمیل شد. داده ها با استفاده از نرم افزار spss20 و آزمون های آماری ANOVA یک طرفه، تی زوجی، مک نمار، کای اسکوئر و در سطح p<0.05 تجزیه و تحلیل شد.یافته ها: در گروه بسته چندرسانه ای میانگین نمرات پایانی، بیشتر از گروه های بحث گروهی و کنترل بود. بعد از مداخله، نمرات حیطه شناختی اختلاف کاملا معناداری درگروه های بسته چندرسانه ای، بحث گروهی و کنترل داشت (p=0.000) نمرات حیطه عاطفی بعد ازمداخله درگروه های بسته چندرسانه ای، بحث گروهی و کنترل اختلاف معناداری نداشت (p=0.061).نتیجه گیری: دو روش به کارگیری بسته جندرسانه ای و بحث گروهی موجب ارتقای قابل توجهی برنمرات حیطه شناختی گروه های تحت مداخله نسبت به قبل از مداخله و نسبت به گروه کنترل داشتند.

کلید واژه: اثربخشی، بسته چندرسانه ای، بحث گروهی، حیطه های یادگیری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.