ارزیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقای مرتبه علمی: دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقای مرتبه علمی: دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقای مرتبه علمی: دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقای مرتبه علمی: دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقای مرتبه علمی: دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۴

زمینه و هدف: یکی از شاخص های ارتقای مرتبه علمی، فعالیت هایی است که هیات علمی در اداره و مدیریت دانشگاه و جامعه ارایه می دهد. هدف از این مطالعه ارزیابی منطقی بودن و قابلیت دستیابی شاخص های خدمات اجرایی ارتقای مرتبه علمی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال ۹۰-۱۳۸۹بود.روش بررسی: مطالعه ای توصیفی- مقطعی در ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام، و با نمونه گیری طبقه ای ۳۵۰ نفر انتخاب شدند. پرسشنامه ای محقق ساخته با مقیاس درجه بندی ۱ تا ۵ نمره ای، منطقی بودن و قابلیت دستیابی به شاخص های خدمات اجرایی آیین نامه ارتقای را بررسی نمود. میانگین و انحراف معیار نمرات منطقی بودن و قابلیت دستیابی هر شاخص محاسبه و گزارش شد.یافته ها: مجموع یازده شاخص خدمات اجرایی ارتقا، از نظر منطقی بودن و قابلیت دستیابی به ترتیب میانگین ۳۲.۱۸±۱۲.۱۱ و ۳۹.۳۷±۱۱.۵۸ را از کل نمره ۵۵ کسب نمودند. منطقی ترین نمره شاخص فعالیت ها را مجری طرح پژوهشی، فعالیت اجرایی در مرکز توسعه آموزش (EDC)، مدیریت در رده های مختلف، و قابل دستیابی ترین فعالیت ها را، فعالیت در مجلات علمی، مجری طرح پژوهشی، فعالیت اجرایی در EDC، و فعالیت موثر در انجمن های علمی کسب نمودند.نتیجه گیری: هیات علمی، شاخص های اجرایی ارتقا را چندان منطقی ندانسته ولی دستیابی به این شاخص ها را تا حدی امکان پذیر می پندارند. بازنگری معیارهای ارتقا و تطبیق آن با ارزش مسوولیت ها، همراه با توسعه مهارت های مدیریتی، و ایجاد فرصت کافی برای مشارکت در انواع وظایف خدماتی وتسهیل همکاری با مجلات و انجمن های حرفه ای، می توانند دستیابی به شاخص های خدمات اجرایی ارتقا را تسهیل نمایند.

کلید واژه: ارتقای علمی، هیات علمی، دانشگاه های علوم پزشکی، سیاست دانشگاهی، ایران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.