بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات رسانه ای
تعداد صفحات :۲۴
پژوهش حاضر طی سال های ۸۸-۸۷ در دو روزنامه اقتصادی «دنیای اقتصاد» و «سرمایه» با متد پیمایشی و مصاحبه ای انجام گرفت. نمونه های آماری این تحقیق ۳۵ روزنامه نگار و دست اندرکار در این دو روزنامه ها بودند. شیوه نمونه گیری بصورت تصادفی انجام گرفت. فرضیه ها و پرسش های این طرح غالبا پیرامون مشکلات سازمانی تحریریه اعم از قواعد حرفه ای تعامل مدیران روزنامه با روزنامه نگاران و دیگر دست اندرکاران این دو روزنامه بوده است. از سوی دیگر پژوهشگر در وجوه انضمامی و تبعی به اخلاق روزنامه نگاری نیز نظر داشته است. اگر چه پیدایش موفقیت ها و ناکامی ها در پژوهش های پیمایشی نسبت به دیگر متدهای تحقیقی و پژوهشی غالبا قرین به حقیقت است اما به رغم آن، در این پژوهش سعی شده است که در هر دو روزنامه و تقریبا در سطوح بالا با مدیران و دبیران این دو روزنامه مصاحبه های عمقی نیز صورت گیرد. ما حاصل این مصاحبه ها در بخش معایب و محاسن نیز آمده و استدلال و براهین آن در تحلیل ها هم بکار گرفته شده است.آنچه که در زیر می آید ماحصل این پژوهش است که اکثریت گمانه ها و فروض پژوهشگر در باب قواعد حرفه ای و اخلاق حرفه ای حاکم بر روزنامه نگاران با مدیران و بالعکس بر صحت و درستی آن تاکید دارند.در ابتدای پژوهش، پژوهشگر بر این گمان بود که بسیاری از قواعد حرفه ای در این دو سازمان های تحریریه نادیده گرفته می شود و روزنامه نگاران به تدریج به سمت اداری بودن و عضوی ساده در یک سازمان اداری بورکراتیک تبدیل می شوند و روزنامه ها پس از رشد نسبی در تیراژ و جذب آگهی ها آرام آرام به سمت بورکراتیک شدن پیش می روند و از موقعیت خبری و به روز بودن فاصله می گیرند. به همین تناسب نیز از قواعد حرفه ای دور می مانند.
کلید واژه: مدیریت، اقتصاد رسانه، منابع انسانی، ارتقاء سازمانی و دانش و تخصص روزنامه نگاری
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.