بررسی تاثیر آموزش ازطریق نرم افزار چندرسانه ای برعملکرد ریاضی دانش آموزان پسر حساب پریش شهرستان تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر آموزش ازطریق نرم افزار چندرسانه ای برعملکرد ریاضی دانش آموزان پسر حساب پریش شهرستان تهران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر آموزش ازطریق نرم افزار چندرسانه ای برعملکرد ریاضی دانش آموزان پسر حساب پریش شهرستان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر آموزش ازطریق نرم افزار چندرسانه ای برعملکرد ریاضی دانش آموزان پسر حساب پریش شهرستان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر آموزش ازطریق نرم افزار چندرسانه ای برعملکرد ریاضی دانش آموزان پسر حساب پریش شهرستان تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : (یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی

تعداد صفحات :۲۰

هدف از پژوهش حاضر مشخص کردن تاثیر آموزش از طریق نرم افزار چندرسانه ای بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پسر حساب پریش شهرستان تهران بود. این مطالعه ازنوع آزمایشی پیش آزمون، پس آزمون با گروه گواه انجام شد. دراین پژوهش، جامعه آماری مورد مطالعه، مشتمل برکلیه دانش آموزان پسر کلاس چهارم ابتدایی شهرستان تهران بود.بدین منظور باروش نمونه گیری تصادفی چندمرحله ای، ۲۶ دانش آموز پس از همتاسازی از لحاظ دامنه سنی، بهره هوشی و حساب پریشی انتخاب و سپس این دانش آموزان به صورت تصادفی در دوگروه آزمایش و گواه (هرگروه ۱۳ نفر) جایگزین شدند. برای گروه آزمایش، آموزش بوسیله نرم افزار چندرسانه ای بکار برده شد و گروه گواه با روش آموزشی معلم (روش معمولی یا سنتی) آموزش می دید. سپس آزمون ریاضی از هر دو گروه به عمل آمد. ابزار مورد استفاده در این پژوهش آزمون هوشی ریون، آزمون ریاضیات ایران کی، مت، آزمون ریاضی در دو فرم (پیش آزمون و پس آزمون) و نرم افزار چندرسانه ای درس ریاضی بودند. برای تحلیل داده ها از آزمون آماری کواریانس استفاده شد که تحلیل نتایج نشان داد بین میانگین گروه آزمایش و گروه گواه تفاوت معنی داری وجود دارد (F=4.627,P<0.05). طبق این نتایج، استفاده از نرم افزار چندرسانه ای در آموزش، توانایی آزمودنی های حساب پریش را در عملکرد ریاضی بهبود می بخشد.

کلید واژه: نرم افزار چند رسانه ای، عملکرد ریاضی، حساب پریش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.