بررسی ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده با فرسودگی شغلی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده با فرسودگی شغلی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده با فرسودگی شغلی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده با فرسودگی شغلی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده با فرسودگی شغلی (مطالعه موردی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)

تعداد صفحات :۲۵

هدف: هدف این پژوهش بررسی ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده و فرسودگی شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است.روش: روش پژوهش پیمایشی است. برای گردآوری داده ‌ها از سه پرسشنامه (ویژگی ‌های جمعیت ‌شناختی،‏ ابعاد سازمان یادگیرنده مارسیک و واتکینز و فرسودگی شغلی مسلش) استفاده است. جامعه آماری پژوهش همه کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران می ‌باشد.یافته ‌ها: نتایج حاصل از پژوهش نشان داد بین ابعاد هفت ‌گانه سازمان یادگیرنده و خستگی عاطفی ارتباط معنی ‌دار و منفی وجود داشت. در بررسی ارتباط بین ابعاد سازمان یادگیرنده با بعد مسخ شخصیت بین فقط بین ابعاد «ایجاد سامانه‌ هایی برای کسب و اشتراک یادگیری» و «فراهم ساختن رهبری راهبردی برای یادگیری» ارتباط معنی‌ دار و منفی وجود داشت. علاوه بر این،‏ عملکرد فردی با «ابعاد ایجاد سامانه ‌هایی برای کسب و اشتراک یادگیری»،‏ «توانمندسازی افراد برای رسیدن به چشم ‌انداز مشترک»،‏ «برقراری ارتباط سازمان با محیط»،‏ «فراهم ساختن رهبری راهبردی برای یادگیری» و به طور کلی،‏ یادگیری ارتباط معنی ‌دار مثبتی وجود داشت.

کلید واژه: فرسودگی شغلی، مسخ شخصیت، سازمان یادگیرنده، کاهش عملکرد فردی، یادگیری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.