مقاله شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه فریدونشهر با حقوق شهروندی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه فریدونشهر با حقوق شهروندی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه فریدونشهر با حقوق شهروندی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه فریدونشهر با حقوق شهروندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه فریدونشهر با حقوق شهروندی :

مقاله شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه فریدونشهر با حقوق شهروندی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۶ در پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی) از صفحه ۸۳ تا ۹۴ منتشر شده است.
نام: شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه فریدونشهر با حقوق شهروندی
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شهروندی
مقاله حقوق شهروندی
مقاله آموزش شهروندی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
آموزش شهروندی و آشناسازی دانش آموزان با حقوق شهروندی، زمینه و بستر مناسب را برای یک شهروند خوب بودن، برقراری نظم و امنیت در جامعه، افزایش میزان مشارکت مدنی افراد، رعایت حقوق سایر شهروندان و ارتقای فضیلت جامعه شهری میسر می کند و سطح فرهنگ، اندیشه و معلومات افراد را بالا می برد. هدف این پژوهش بررسی شیوه های آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه با حقوق شهروندی است. جامعه آماری پژوهش ۱۹۸۰ دانش آموز دوره متوسطه شهرستان فریدونشهر در سال تحصیلی ۸۳-۸۴ است که از میان آنها ۲۹۰ نفر به عنوان نمونه به شیوه تصادفی ساده انتخاب شده اند. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه محقق ساخته با ۲۹ سوال بسته پاسخ بر اساس طیف ۵ درجه ای لیکرت و با اعتبار ۰۸۶ تنظیم گردیده است. شیوه تجزیه و تحلیل یافته ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی صورت گرفته است. تجزیه و تحلیل یافته های مربوط به سوال اول تا چهارم پژوهش نشان داد که آموزشهای اجتماعی با میانگین ۳۸۲، آموزشهای فرهنگی با میانگین ۳۷۷، آموزشهای اداری ـ سیاسی با میانگین ۳۶۶ و آموزشهای اقتصادی با میانگین ۳۵۸ در آشناسازی دانش آموزان با حقوق شهروندی موثر است. با مقایسه انواع آموزشهای موثر بر آشناسازی دانش آموزان با حقوق شهروندی مشخص گردید که در مجموع با توجه به جنسیت و پایه تحصیلی بیشترین تاثیر مربوط به آموزش اقتصادی بوده است. مقایسه نظرات دانش آموزان با توجه به پایه تحصیلی آنها نشان داد که بین نظر آنها در خصوص شیوه های آشناسازی با حقوق شهروندی در سطح P£۰۰۵ تفاوت معنادار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.