مقایسه پاسخ دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلالات یادگیری در آزمون تلفیقی بینایی – حرکتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه پاسخ دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلالات یادگیری در آزمون تلفیقی بینایی – حرکتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه پاسخ دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلالات یادگیری در آزمون تلفیقی بینایی – حرکتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه پاسخ دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلالات یادگیری در آزمون تلفیقی بینایی – حرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه پاسخ دانش آموزان عادی و دانش آموزان با اختلالات یادگیری در آزمون تلفیقی بینایی – حرکتی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات روانشناختی

تعداد صفحات :۱۷

این پژوهش به منظور مقایسه پاسخ دانش آموزان عادی و گروههای مختلف دانش آموزان دارای اختلال یادگیری به آزمون تلفیقی بینایی – حرکتی انجام شده است. به این منظور ۴۵ دانش آموز عادی و ۴۵ دانش آموز دارای اختلال در یادگیری در سه گروه ۱۵ نفری شامل دانش آموزان دارای اختلال در خواندن و دیکته، ریاضی و دیکته و ریاضی انتخاب شدند. یافته های حاصل از تحلیل واریانس بین گروه کودکان عادی و کودکان دارای اختلالات یادگیری تفاوت معنادار نشان داد. دانش آموزان عادی نسبت به دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری عملکرد بهتری داشتند. همچنین، آزمون شفه نتایج زیر را نشان می دهد بین پاسخ دانش آموزان دارای اختلال دیکته- خواندن و اختلال ریاضی به آزمون، تفاوت معنادار مشاهده شد. گروه دوم عملکرد بهتری نسبت به گروه اول داشته اند. بین پاسخ دانش آموزان دارای اختلال خواندن- دیکته و اختلال ریاضی- دیکته و بین پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ریاضی- دیکته و اختلال ریاضی نیز تفاوت معنادار مشاهده نشد. از آنجا که نمره دانش آموزان سه گانه دارای اختلالات یادگیری به آزمون بییری به طور معنادار کمتر از نمره دانش آموزان عادی است، می توان این ابزار را به عنوان ابزارتشخیص افتراقی مورد استفاده قرارداد.

کلید واژه: دانش آموزان عادی، دانش آموزان دارای اختلال یادگیری، خواندن و دیکته، ریاضی و دیکته، ریاضی، آزمون تلفیقی بینایی حرکتی بییری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.