بررسی عددی جریان غیر دایم مغشوش با استفاده از مدل های k – e خطی و غیرخطی حول ایرفویل NACA0012 برای ایرفویل ساکن و تحت نوسان انتقالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عددی جریان غیر دایم مغشوش با استفاده از مدل های k – e خطی و غیرخطی حول ایرفویل NACA0012 برای ایرفویل ساکن و تحت نوسان انتقالی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عددی جریان غیر دایم مغشوش با استفاده از مدل های k – e خطی و غیرخطی حول ایرفویل NACA0012 برای ایرفویل ساکن و تحت نوسان انتقالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عددی جریان غیر دایم مغشوش با استفاده از مدل های k – e خطی و غیرخطی حول ایرفویل NACA0012 برای ایرفویل ساکن و تحت نوسان انتقالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عددی جریان غیر دایم مغشوش با استفاده از مدل های k – e خطی و غیرخطی حول ایرفویل NACA0012 برای ایرفویل ساکن و تحت نوسان انتقالی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایران (فارسی)

تعداد صفحات :۲۷

در این مقاله، جریان تراکم ناپذیر غیردایم، حول یک ایرفویل ساکن و نوسانی در زوایای حمله مختلف، بصورت عددی شبیه سازی می شود. در این کار از روش برهم نهادن شبکه ها (Overset Grids) استفاده می شود. با استفاده از مدلهای اغتشاشی k – e خطی و غیرخطی، معادلات جریان بصورت دوبعدی و تراکم ناپذیر بر مبنای روش حجم محدود حل می شوند. مدل خطی در حوالی نقطه سکون و ابتدای لایه مرزی روی ایرفویل، اغتشاش بیش از حدی را پیش بینی می کند. نتایج به دست آمده برای ایرفویل ساکن با نتایج تجربی و عددی موجود مقایسه شده و توافق نسبتا خوبی برای ضرایب برا، پسا، ضریب فشار و همچنین تعیین زاویه واماندگی به خصوص در مدل غیر خطی وجود دارد. نتایج به دست آمده برای ایرفویل نوسانی با نتایج عددی موجود مقایسه شده و توافق نسبتا خوبی برای ضرایب برآ و گشتاور وجود دارد. نتایج نشان می دهند که دامنه نوسانات و فرکانس کاهش یافته تاثیر زیادی بر ضرایب آیرودینامیکی ایرفویل دارند. نوسان انتقالی، زاویه واماندگی را نیز به تاخیر می اندازد.

کلید واژه: برهم نهادن شبکه ها، مدلهای اغتشاش، جدایی جریان، واماندگی، نقطه سکون، نوسان انتقالی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.