هنجاریابی زیر مقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هنجاریابی زیر مقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هنجاریابی زیر مقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هنجاریابی زیر مقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هنجاریابی زیر مقیاس های ارزشیابی آزمون توانایی های شناختی میکر در دانش آموزان کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی شهر اصفهان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نوآوری های آموزشی

تعداد صفحات :۲۵

پژوهش حاضر به منظور هنجاریابی زیر مقیاس های ارزشیابی آزمون میکر در دانش آموزن کلاس های سوم تا پنجم ابتدایی انجام شده است. نمونه پژوهش مشتمل بر ۲۹۲ دانش آموز دختر و پسر است. آزمون توانایی های شناختی میکر دارای چهار زیر مقیاس ارزشیابی است که بر اساس الگوی چند عاملی و شناخته شده هوش گیلفورد (۱۹۵۹) ساخته شده است. نتایج نشان داد که ضریب پایایی زیر مقیاس ها ۰.۷۷ است. ضریب پایایی کل آزمون ۰.۷۸ است. برای روایی ملاک از روش روایی همزمان استفاده شده است. همچنین، نتایج پژوهش نشان داده است که میان زیر مقیاس های ارزشیابی آزمون میر و ارزیابی دروس تحصیلی دانش آموزان رابطه معنادار وجود دارد (p<0.001).یافته های مربوط به هنجاریابی چهار زیرمقیاس ارزشیابی آزمون تشخیص توانایی های شناختی میکر با توجه به رتبه درصدی ارایه شده است. نتایج نشان داد که در برخی از زیر مقیاس های ارزشیابی (سه زیر مقیاس ESS, EFC, EFU) دانش آموزان ایرانی نسبت به دانش آموزان آمریکایی بالاتر هستند و تنها در زیر مقیاس ESC پایین تر هستند. بر اساس یافته های پژوهش حاضر پیشنهاداتی برای بهبود توانایی های ارزشیابی ارایه شده است.

کلید واژه: هنجاریابی آزمون میکر، روایی همزمان با درجه بندی معلم، ساختار هوش گیلفورد، ارزشیابی شناختی، ارزشیابی نمادی و تصویری

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.