مقاله مدیریت دانش و راهبرد رقابتی شرکت نقش نقاط مرجع راهبردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت دانش و راهبرد رقابتی شرکت نقش نقاط مرجع راهبردی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت دانش و راهبرد رقابتی شرکت نقش نقاط مرجع راهبردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش و راهبرد رقابتی شرکت نقش نقاط مرجع راهبردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت دانش و راهبرد رقابتی شرکت نقش نقاط مرجع راهبردی :

مقاله مدیریت دانش و راهبرد رقابتی شرکت نقش نقاط مرجع راهبردی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در رشد فناوری از صفحه ۱۵ تا ۲۷ منتشر شده است.
نام: مدیریت دانش و راهبرد رقابتی شرکت نقش نقاط مرجع راهبردی
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله راهبرد رقابتی
مقاله مدیریت دانش
مقاله راهبرد مدیریت دانش
مقاله تئوری نقاط مرجع راهبردی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
شیوه تدوین و طراحی راهبرد که در ده یا پنج سال قبل استفاده می شد، دیگر کارایی نخواهد داشت. این پدیده تا حد زیادی به علت تغییراتی است که در جهت افزایش اهمیت اطلاعات و دانش به وجود آمده است. شرکت ها با تغییر جهت رقابت در بازار به سمت افزایش نرخ نوآوری دریافتند که دانش، دارایی کلیدی آنها است. دراکر به درستی خاطر نشان ساخت که ارزشمندترین دارایی شرکت ها در قرن بیست و یکم، دانش و دانشگران آنها می باشند. در چنین محیطی، توانایی شرکت در بهره گیری از دارایی های ناملموس، بسیار مهم تر و حیاتی تر از توانایی اش در مدیریت و سرمایه گذاری پیرامون دارایی های ملموس و فیزیکی میباشد. پیش فرض اصلی مدیریت دانش این است که اقدامات آن موجب خلق نوعی مزیت رقابتی می شود. اما این موضوع چگونه تحقق می یابد؟ یک احتمال این است که شرکتها نیاز به نوعی راهبرد مدیریت دانش دارند که به تحقق این هدف کمک کند. اما ماهیت راهبرد مدیریت دانش چیست و چگونه در طی زمان تغییر می کند؟ دو قطب اصلی مدیریت دانش، فناوری و منابع انسانی هستند. چه ترکیبی از این دو عامل می تواند منجر به اثربخشی چنین راهبردهایی شود؟ این وضعیت، مبهم و نامشخص است. زیرا مبانی و چارچوب نظری مربوط به راهبرد مدیریت دانش، نسبتا جوان و نوپا بوده و طی چند سال اخیر توسعه یافته اند. در این مقاله ابتدا به طور مختصر به راهبرد مدیریت دانش پرداخته ایم و سپس رابطه میان راهبرد رقابتی و راهبرد مدیریت دانش را با استفاده از مرور مبانی نظری و تئوری نقاط مرجع راهبردی مورد بررسی قرار داده ایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.