نشر مقاله های علمی – پژوهشی الکترونیکی: مقایسه ای بین ناشران تجاری و غیر تجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نشر مقاله های علمی – پژوهشی الکترونیکی: مقایسه ای بین ناشران تجاری و غیر تجاری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نشر مقاله های علمی – پژوهشی الکترونیکی: مقایسه ای بین ناشران تجاری و غیر تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نشر مقاله های علمی – پژوهشی الکترونیکی: مقایسه ای بین ناشران تجاری و غیر تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نشر مقاله های علمی – پژوهشی الکترونیکی: مقایسه ای بین ناشران تجاری و غیر تجاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کتابداری و اطلاع رسانی

تعداد صفحات :۲۴

قیمت مجله ها همواره یکی از مهم ترین جنبه های اقتصادی نشر مجله های علمی – پژوهشی بوده است. این مقاله حاصل تحقیقی است که بر روی ناشران این مجله ها انجام شده است. در این مقاله ناشران مجله های علمی – پژوهشی به دو گروه عمده تقسیم شده اند: گروه ناشران انتفاعی یا تجاری و گروه ناشران غیر انتفاعی یا دانشگاهی غیر تجاری که ناشران دانشگاهی و انجمنهای علمی – تخصصی را شامل می شود. سپس، تفاوت موجود در قیمتهای ارایه شده از سوی این دو گروه مورد محاسبه و ارزیابی قرار می گیرد. این مطالعه بر روی ۸ ناشر عمده (۴ ناشر از هر گروه) و تعداد ۳۸۴۱ مجله علمی – پژوهشی الکترونیکی منتشر شده توسط آنها انجام شده است. «میانگین قیمت مجله ها» و «میانگین قیمت به ازای هر شماره مجله» در سال ۲۰۰۳ برای ناشران مختلف محاسبه شده است. نتایج نشان داد Blackwell ارزان ترین ناشر تجاری با میانگین قیمت ۴۵۵ دلار و انتشارات دانشگاه آکسفورد با میانگین ۲۷۹ دلار، ارزان ترین ناشر غیر انتفاعی در سال ۲۰۰۳ بوده اند. مقایسه بین دو گروه نشان داده که قیمتهای ارایه شده از سوی ناشران تجاری به طور قابل ملاحظه ای بیشتر است. «میانگین قیمت» مجله های متعلق به ناشران تجاری ۲.۸ برابر بیشتر از میانگین قیمت مجله های متعلق به ناشران غیر تجاری/ غیر انتفاعی بود و «میانگین قیمت مجله ها به ازای هر شماره مجله» برای ناشران تجاری ۱.۸ برابر بیشتر از ناشران غیر تجاری/ غیر انتفاعی بود. این نتیجه گیری، نتایج تحقیقات قبلی در این زمینه را تایید می کند. به لحاظ موضوعی، فیزیک و شیمی گران ترین موضوعات از لحاظ قیمت مجله های علمی – پژوهشی بودند.

کلید واژه: قیمت مجله ها، مجله های علمی – پژوهشی، ناشران تجاری، ناشران دانشگاهی، ناشران غیر انتفاعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.