ارزشیابی هنرستان های کار دانش با استفاده از الگوی سیپ (CIPP) به منظور پیشنهاد چارچوبی برای بهبود کیفیت هنرستانی های کار دانش: موردی از هنرستان های منطقه ۲ شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزشیابی هنرستان های کار دانش با استفاده از الگوی سیپ (CIPP) به منظور پیشنهاد چارچوبی برای بهبود کیفیت هنرستانی های کار دانش: موردی از هنرستان های منطقه ۲ شهر تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزشیابی هنرستان های کار دانش با استفاده از الگوی سیپ (CIPP) به منظور پیشنهاد چارچوبی برای بهبود کیفیت هنرستانی های کار دانش: موردی از هنرستان های منطقه ۲ شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزشیابی هنرستان های کار دانش با استفاده از الگوی سیپ (CIPP) به منظور پیشنهاد چارچوبی برای بهبود کیفیت هنرستانی های کار دانش: موردی از هنرستان های منطقه ۲ شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزشیابی هنرستان های کار دانش با استفاده از الگوی سیپ (CIPP) به منظور پیشنهاد چارچوبی برای بهبود کیفیت هنرستانی های کار دانش: موردی از هنرستان های منطقه ۲ شهر تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد صفحات :۲۷

پژوهش حاضر با هدف ارزشیابی هنرستان های کاردانش منطقه ۲ شهر تهران با استفاده از الگوی ارزشیابی سیپ (CIPP) و پیشنهاد چارچوبی برای ارزشیابی سایر هنرستان های فنی بویژه هنرستان های کاردانش اجرا شده است. جامعه آماری مورد مطالعه در این پژوهش شامل پنج زیر جامعه (هنرجویان، هنرآموزان، مدیران هنرستان ها، دانش آموختگان و کارفرمایان) است که با استفاده از روش سرشماری و نمونه گیری تصادفی ساده مورد بررسی قرار گرفته است. بدین منظور، ابتدا چارچوب کلی عوامل و نشانگرهای مورد نیاز در ارزشیابی هنرستان های کاردانش، با اقتباس از تجارب موجود و استفاده از الگوی عناصر سازمانی (او.ای.ام)، در سه بخش درونداد، فرایند و محصول (برونداد)، با به کارگیری ۱۹ عامل و ۲۰۳ نشانگر به همراه معیارهای قضاوت (معیارهای تحقق هدف) تدوین شد. سپس با استفاده از عوامل و نشانگرهای تدوین شده، ابزارهای پژوهش شامل پنج پرسشنامه، با لحاظ روایی (روایی محتوا) و پایانی (آلفای کرونباخ) تهیه شد. بعد از گردآوری داده ها، وضع موجود با استفاده از «طیف قضاوت» و «معیارهای پیشنهادی وضع مطلوب» مقایسه گردید و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نهایتا از ۱۹ عامل مورد بررسی، ۱۷ عامل درسطح نامطلوب و ۲ عامل دیگر در سطح نسبتا مطلوب قرار گرفت. بدین ترتیب وضعیت موجود هر سه بخش دروندادی، فرایندی و بروندادی هنرستان های جامعه ی مورد مطالعه در سطح «نامطلوب» ارزیابی شد. در انتها پس از مشخص شدن وضعیت هنرستان های جامعه هدف، برای بهبود وضعیت کیفی موجود پیشنهادها و راهکارهایی در سطح هر یک از عوامل مرتبط با بخش های دروندادی، فرایندی و بروندادی ارایه شد.

کلید واژه: کیفیت، ارزشیابی آموزشی، الگوی سیپ، هنرستان های کاردانش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.