مقایسه نگرش پرستاران شاغل نسبت به دو شیوه آموزش مداوم خود راهبری و دیگر راهبری در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه نگرش پرستاران شاغل نسبت به دو شیوه آموزش مداوم خود راهبری و دیگر راهبری در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه نگرش پرستاران شاغل نسبت به دو شیوه آموزش مداوم خود راهبری و دیگر راهبری در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه نگرش پرستاران شاغل نسبت به دو شیوه آموزش مداوم خود راهبری و دیگر راهبری در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه نگرش پرستاران شاغل نسبت به دو شیوه آموزش مداوم خود راهبری و دیگر راهبری در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ارمغان دانش

تعداد صفحات :۶

اهمیت آگاهی پرستاران و لزوم آموزش مداوم آنان ضرورت انجام پژوهش در این مورد را فراهم ساخت. این پژوهش یک مطالعه توصیفی مقایسه ای است که با هدف مقایسه نگرش پرستاران شاغل نسبت به دو شیوه آموزش مداوم (خود راهبری و دیگر راهبری) در بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام گرفته است و نمونه این پژوهش شامل ۱۰۳ پرستار می باشد که از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار کار در این بررسی پرسشنامه پژوهشگر ساخته بر اساس مقیاس ۵ درجه ای لیکرت بود و تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش آماری آزمون کای دو انجام شد. یافته های حاصل از این پژوهش نشان داد که نگرش پرستاران نسبت به دو شیوه آموزشی (خود راهبری و دیگر راهبری) موافق بوده است و مقایسه این دو نیز از نظر آماری معنی دار نبود. همچنین نتایج حاصله نشان داد بین نگرش مثبت به شیوه خود راهبری و مطالعه کتب و نشریات پرستاری ارتباط معنی دار وجود دارد. بررسی یافته های مربوط به ارتباط بین نگرش نسبت به آموزش دیگر راهبری و ویژگیهای عمومی حاکی از آن بود که نوع بخش، سابقه شرکت در دوره های آموزشی، سابقه تدریس و مطالعه کتب و نشریات پرستاری ارتباط معنی داری با نوع نگرش داشتند.

کلید واژه: نگرش، خود راهبری، دیگر راهبری، پرستاران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.