ارزیابی توانایی دانشجویان علوم پزشکی در درک مفاهیم فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی توانایی دانشجویان علوم پزشکی در درک مفاهیم فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی توانایی دانشجویان علوم پزشکی در درک مفاهیم فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی توانایی دانشجویان علوم پزشکی در درک مفاهیم فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی توانایی دانشجویان علوم پزشکی در درک مفاهیم فیلم های آموزشی به زبان انگلیسی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
تعداد صفحات :۵
زمینه: با توجه به اینکه امروزه زبان انگلیسی در دانش و فنآوری زبان غالب است لازم است دانشجویان مهارتهای درک مفاهیم فیلمهای آموزشی انگلیسی را کسب نمایند. هدف: مطالعه به منظور ارزیابی توانایی دانشجویان در درک مفاهیم فیلمهای آموزشی تخصصی انجام شد. مواد و روشها: این مطالعه توصیفی- مقطعی در سال ۱۳۸۲ بر روی ۷۵ دانشجوی رشته کارشناسی بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شد. نمونههای با روش سرشماری انتخاب شده، دورههای زبان انگلیسی زبان انگلیسی تخصصی را گذرانده بودند و با نمایش فیلمهای آموزشی مورد چهار آزمون مختلف قرار گرفتند. یافتهها: فقط ۹% آزمودنیها توانستند امتیاز بیش از ۱۰ (در مقیاس ۲۰-۰) به دست آورند که این عده هم دورههای آموزشی زبان انگلیسی را در خارج از دانشگاه گذرانده بودند. نتیجهگیری: افزایش توجه به آموزش به وسیله فیلمهای آموزشی، همگون کردن سطوح علمی دانشجویان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی و همکاری مدرسان زبان انگلیسی با مدرسان رشتههای تخصصی ضروری است.
کلید واژه: مواد آموزشی، دانشجویان، زبان
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.