جهت گیری هدفی باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
جهت گیری هدفی باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد جهت گیری هدفی باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی جهت گیری هدفی باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن جهت گیری هدفی باورهای هوشی و پیشرفت تحصیلی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله روانشناسی
تعداد صفحات :۲۵
باورهای هوشی به رفتار فرد جهت داده و پیشبینی رفتار او را برای دیگران ممکن میسازد. جهتگیری هدفی نیز الگوی یکپارچهای از باورها، اسناد و عواطف است که به رفتار تحصیلی فرد جهت میدهد و روشهای مختلف نزدیک شدن، درگیر شدن و یا پاسخدهی به موقعیتهای پیشرفت را شامل میشود. بنابراین با هدف شناسایی رابطه میان جهتگیری هدفی و باورهای هوشی با پیشرفت تحصیلی تعداد ۱۲۰ دانشآموز دختر و پسر از پایههای اول راهنمایی و دبیرستان به طور تصادفی از میان منطقه ۲ شهر تهران انتخاب شدند.برای ارزیابی هوشی از مصاحبه نیمه سازمان یافته و برای تعیین جهت گیری هدفی از پرسشنامه استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که: الف) اکثریت دانش آموزان با جهتگیری هدفی تبحری دارای باور هوشی افزایشی هستند؛ ب) اکثریت دانش آموزان با باور هوشی ذاتی دارای جهتگیری هدفی عملکردی هستند؛ ج) باورهای هوشی توانایی پیشبینی جهتگیری هدفی را دارد؛ د) جهتگیری هدفی عملکردی توان پیشبینی ۱۱% از تغییرات پیشرفت تحصیلی را دارد؛ ه) بین پیشرفت تحصیلی و جهتگیری هدفی عملکردی و باور هوشی ذاتی رابطه منفی وجود دارد؛ و) همراه با سن اعتقاد به ترکیبی بودن منبع و ثبات هوش افزایش مییابد ؛ ز) به طور کلی پسران بیشتر از دختران به ترکیبی بودن منبع هوش اعتقاد دارند.
کلید واژه: جهتگیری هدفی تبحری، جهتگیری هدفی عملکردی، جهتگیری هدفی عملکردی- تبحری، تبحری، باور هوشی افزایشی،باور هوشی ذاتی.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.