توسعه آموزشهای علمی-کاربردی : مفهوم، جایگاه و مدل مفهومی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
توسعه آموزشهای علمی-کاربردی : مفهوم، جایگاه و مدل مفهومی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد توسعه آموزشهای علمی-کاربردی : مفهوم، جایگاه و مدل مفهومی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه آموزشهای علمی-کاربردی : مفهوم، جایگاه و مدل مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن توسعه آموزشهای علمی-کاربردی : مفهوم، جایگاه و مدل مفهومی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی
تعداد صفحات :۲۹
نظر به اهمیت آموزشهاى علمى _ کاربردى از جهات مختلف و افزایش تحصیل کردگان دبیرستانى و دانشگاهی، یکى از مهمترین مسائل دولت جمهورى اسلامى ایران در حال حاضر، مسأله اشتغال، بویژه اشتغال تحصیل کردگان دبیرستانى و دانشگاهى است. از این رو در سالهاى اخیر، حرکت وسیعى در جهت بکارگیرى آموزشهاى علمى _ کابردى به منظور مواجه با این مسأله و نیز تغییرات سریع و پویا در سطح ملى و جهانى صورت گرفته است. لیکن، به نظر مى رسد ناهماهنگى در این نوع آموزشها با برنامه های توسعه اقتصادى کشور، فقدان قانون نظام آموزشهاى علمى _ کاربردى، مدون نبودن سیاستها و راهبردها در زمینه امکانات سخت افزارى و نرم افزارى و پراکندگى و فقدان یک برنامه جامع آموزشى، موجب نارساییهایی در سیستم آموزش علمى _ کاربردى کشور شده است. در مقاله حاضر هدف آن است تا ضمن اشاره کلى بر زمینه هایی چون نیروى انسانى، اشتغال و آموزشهاى علمى _ کاربردى به اهمیت موضوع پرداخته و با توجه به جایگاه آموزشهاى علمى _ کاربردى، مدلى مفهومى در این رابطه ارائه نمود.
کلید واژه: اشتغال, آموزشهاى علمى _ کاربردى , مدل پیشنهادى.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.