مقاله تاثیر افزایش مهارت های آماری با تاکید بر آموزش نرم افزار SPSS در نگرش دانشجویان علوم اجتماعی به پژوهش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر افزایش مهارت های آماری با تاکید بر آموزش نرم افزار SPSS در نگرش دانشجویان علوم اجتماعی به پژوهش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر افزایش مهارت های آماری با تاکید بر آموزش نرم افزار SPSS در نگرش دانشجویان علوم اجتماعی به پژوهش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر افزایش مهارت های آماری با تاکید بر آموزش نرم افزار SPSS در نگرش دانشجویان علوم اجتماعی به پژوهش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر افزایش مهارت های آماری با تاکید بر آموزش نرم افزار SPSS در نگرش دانشجویان علوم اجتماعی به پژوهش :

مقاله تاثیر افزایش مهارت های آماری با تاکید بر آموزش نرم افزار SPSS در نگرش دانشجویان علوم اجتماعی به پژوهش که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۸۹ در نوآوری های مدیریت آموزشی (اندیشه های تازه در علوم تربیتی) از صفحه ۹۳ تا ۱۰۵ منتشر شده است.
نام: تاثیر افزایش مهارت های آماری با تاکید بر آموزش نرم افزار SPSS در نگرش دانشجویان علوم اجتماعی به پژوهش
این مقاله دارای ۱۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نگرش
مقاله تغییر نگرش
مقاله پژوهش
مقاله مقیاس نگرش به پژوهش

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این مطالعه از نوع پژوهش های نیمه آزمایشی است که هدف آن تاثیر افزایش مهارت های آماری نظیر توانایی انتخاب آزمون های آماری، انجام آنها با نرم افزار SPSS و تفسیر خروجی های نرم افزار در نگرش دانشجویان به پژوهش می باشد. جامعه آماری دانشجویان رشته علوم اجتماعی گرایش پژوهشگری دانشگاه پیام نور آبادان در مقطع کارشناسی می باشند. به صورت تصادفی نگرش به پژوهش ۴۰ دانشجو که در درس کاربرد کامپیوتر در علوم اجتماعی در نیمسال اول سال تحصیلی ۸۹-۱۳۸۸ ثبت نام کرده بودند پیش و پس از آموزش بررسی شد. برای سنجش نگرش از مقیاس نگرش به پژوهش استفاده گردید. این مقیاس شامل خرده مقیاس های نگرش به سودمندی برای حرفه، اضطراب، نگرش احساسات عاطفی مثبت به پژوهش، مرتبط بودن به زندگی و سختی پژوهش می باشد. از آزمون t زوجی برای پاسخ به سوال های پژوهش استفاده گردید که نتایج نشانگر افزایش نگرش مثبت به پژوهش برای خرده مقیاس های نگرش به سودمندی برای حرفه، احساسات عاطفی مثبت به پژوهش و مرتبط بودن پژوهش به زندگی و همچنین مقیاس کلی نگرش به پژوهش بود. برای خرده مقیاس های نگرش به اضطراب و سختی پژوهش اختلاف معنی داری پیش و پس از آموزش دیده نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.