بررسی وضعیت موجود نوآوری خدمات و رضایتمندی مشتریان فرودگاه های ایران (مورد مطالعه: فرودگاه مهرآباد تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت موجود نوآوری خدمات و رضایتمندی مشتریان فرودگاه های ایران (مورد مطالعه: فرودگاه مهرآباد تهران) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت موجود نوآوری خدمات و رضایتمندی مشتریان فرودگاه های ایران (مورد مطالعه: فرودگاه مهرآباد تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت موجود نوآوری خدمات و رضایتمندی مشتریان فرودگاه های ایران (مورد مطالعه: فرودگاه مهرآباد تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت موجود نوآوری خدمات و رضایتمندی مشتریان فرودگاه های ایران (مورد مطالعه: فرودگاه مهرآباد تهران) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه، در محیط رقابتی و در شرایط رقابت شدید، مشتریان گزینه های متنوعی برای ارضای نیازهای و خواسته های خویش دارند. بنابراین شرکت هایی که مشتری محور نیستند و به واکنش های رفتاری و عاطفی مشتریان توجه ندارند، در محیط رقابتی به سرعت مشتریان خود را از دست خواهند داد. پژوهش حاضر به بررسی وضعیت موجود نوآوری خدمات و رضایتمندی مشتریان در فرودگاه مهرآباد تهران می پردازد . روش تحقیق مورد استفاده از نوع توصیفی، پیمایشی و تصادفی ساده می باشد. همچنین جامعه آماری تحقیق حاضر شامل ، کلیه مشتریان که از امکانات فرودگاه مهرآباد استفاده می کنند، می باشند. حجم نمونه با استفاده از فرمول جامعه نامحدود ۳۸۴ نفر تعیین گردید و روش نمونه گیری پژوهش حاضر خوشه ای می باشد. داده های تحقیق با روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامه بوده است. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۰.۸۴۴ و روایی ابزار با روش محتوایی مورد تایید قرار گرفته اند . اطلاعات تحقیق به کمک نرم افزار PLS و با استفاده از آزمون های آماری، توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق حاکی از آن است وضعیت فعلی نوآوری خدمات و رضایتمندی مشتریان فرودگاه مهرآباد مناسب نیست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.