بررسی رابطه بین انگیزش، نگرش و استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات دربین دبیران دبیرستانهای شهر شهرکرد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین انگیزش، نگرش و استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات دربین دبیران دبیرستانهای شهر شهرکرد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین انگیزش، نگرش و استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات دربین دبیران دبیرستانهای شهر شهرکرد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین انگیزش، نگرش و استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات دربین دبیران دبیرستانهای شهر شهرکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین انگیزش، نگرش و استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات دربین دبیران دبیرستانهای شهر شهرکرد :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین انگیزش، نگرش و استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات در بین دبیران دبیر ستانهای شهر شهرکرد بود. این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی به روش همبستگی میباشد. نمونه آماری پژوهش شامل ۴۵۴ نفر ( ۲۲۹ مرد و ۲۲۵ زن) از دبیران مدارس متوسطه اعم از دبیرستانها و مراکز پیش دانشگاهی دخترانه و پسرانه شهر شهرکرد در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به روش نمونهبرداری تصادفی طبقه ای تشکیل دادند. ابزارگردآوری اطلاعات شامل پرسشنامههای سنجش میزان کاربرد فنآوری اطلاعات و ارتباطات، سنجش نگرش نسبت به کامپیوتر و راهبردهای انگیزشی برای یادگیری بود. نتایج تحلیل واریانس رگرسیون چند متغیری نشان داد که متغیرهای انگیزش و نگرش با هم بر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین معلمان در سطح معناداری P0/0001 تاثیر معناداری دارند. همچنین انگیزش و نگرش در مجموع باهم ۳۰/۹ درصد از واریانس استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات را در بین دبیران تبیین می کنند. میتوان اشاره کرد که انگیزش دارای اثر مثبت و معناداری در سطح P0/003 بر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و متغیر نگرش نیز اثر مستقیم و معناداری در سطح P0/0001 بر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین دبیران می باشد. در کل می توان اشاره کرد که متغیرهای نگرش r=0/518 و انگیزش r=0/371 به ترتیب بهترین پیش بینی کنندههای متغیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین دبیران می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.