کاربرد یادگیری از طریق تلفن همراه در اثر بخشی یادگیری دانشجویان پیام نور شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد یادگیری از طریق تلفن همراه در اثر بخشی یادگیری دانشجویان پیام نور شیراز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد یادگیری از طریق تلفن همراه در اثر بخشی یادگیری دانشجویان پیام نور شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد یادگیری از طریق تلفن همراه در اثر بخشی یادگیری دانشجویان پیام نور شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد یادگیری از طریق تلفن همراه در اثر بخشی یادگیری دانشجویان پیام نور شیراز :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر ارایه کابرد یادگیری از طریق تلفن همراه در اثر بخشی یادگیری دانشجویان بود. این پژوهش از احاظ هدف، یک پژوهش کاربردی و از بعد جمع آوری اطلاعات، مطالعه ای توصیفی و از نوع پیمایشی است.جامعه آماری مورد مطالعه کلیه دانشجویان دانشگاه دولتی شیراز میباشند. از انجا که آمار دقیقی در اختیار محقق نبود به منظور تعیین نمونه ی آماری از جدول تعیین حجم نمونه کوکران در شرایط نامشخص و به روش تصادفی ساده تعداد ۳۸۴ نفر برآورد شد در این پژوهش از سه پرسش نامه، یک پرسش نامه مشخصات فردی (سن، وضعیت تاهل،تحصیلات و….)، دو پرسش نامه یادگیری از طریق تلفن همراه زمانی(۱۳۹۱ (نوشته شده است استفاده گردید که شامل ۲۴ سوال سوال می باشد؛ و برای اندازه گیری اثر بخشی یادگیری از پرسش نامه شفیعا(۱۳۸۸ (استفاده شد برای اطمینان از روایی صوری و محتوایی سوالات، از نظرات چندین نفر از اساتید که در زمینه تخصص داشتند استفاده شد. همچنین اعتبار سازه پرسش نامه مذکور نیز توسط آزمون بارتلت و KMO مورد تایید قرار گرفت. و نهایتا پایایی پرسش نامه با استفاده از آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل آماری یافتهها از روش آماری توصیفی(شاخصهای فراوانی ، میانگین، انحرا معیار) و در بخش آمار استباطی (ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل مسیر )استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد یادگیری از طریق تلفن همراه با ضریب تاثیر ۷۲/۰ بر اثر بخشی یادگیری دانشجویان اثر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.