بررسی و رتبه بندی مولفه های پیشران عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و رتبه بندی مولفه های پیشران عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و رتبه بندی مولفه های پیشران عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و رتبه بندی مولفه های پیشران عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و رتبه بندی مولفه های پیشران عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

تغییراتی که فناوری اطلاعات در چگونگی ارایه خدمات به شهروندان ایجاد نموده بسیار عمیق تر از آن است کهصرفا بتوان از آن به عنوان یک اثر مثبت یاد کرد. بلکه باید گفت انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر بهایجاد شیوه های جدید در عرصه خدمت رسانی شده و اساس سازمان محوری و مشتری مداری را تغییر داده است.دسترسی بسیار آسان و ارزان به اطلاعات و ارتباطات با مشتریان، کارکنان و شرکاء مفاهیم جدیدی در حوزه ارایهخدمات از قبیل دورکاری، برون سپاری الکترونیکی و کار مجازی را پدید آورده است. در این راستا پژوهش حاضرارزیابی و رتبه بندی مولفه های پیشران عملکرد دفاتر پیشخوان خدمات دولت را به عنوان یک از مبادی نوین ارایهخدمات در عصر اطلاعات ، تبیین می نماید. برای انجام پژوهش حاضر پس از انجام مطالعات میدانی و کسبنظرات خبرگان، تعداد ۶ بعد، و ۲۲ شاخص با تاکید بر ارایه خدمات به شهروندان، امکان پیاده سازی در سازمان هاو همراستا با قوانین موجود شناسایی گردید. سپس وزن هر یک از معیارها بر مبنای دیدگاه های خبرگان امر و بااستفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و روش مقایسات زوجی تعیین شد. نتایج تحلیل یافته بیانگر آن است کهبه ترتیب ابعاد زیرساخت های فنی، سیاست های سازمانی، منابع انسانی، برنامه ها و خدمات فناوری اطلاعات، عواملتوانمندساز فاوا و فرآیندهای سازمانی و از درجه اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. در ادامه به منظور سنجشمیزان آمادگی هر یک از ابعاد در خراسان جنوبی یک پژوهش پیمایشی پرسشنامه ای بین جامعه آماری توزیع ودر نهایت مشخص شد بر اساس ارزش معیارها بهطور کلی جامعه مورد مطالعه نیازمند توجه بیشتر برای بهبودعملکرد دفاتر پیشخوان به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و دستیابی به وضع مطلوب در برخی شاخص ها خواهد می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.