تعیین موقعیت استراتژیکبرند باشگاه فولاد خوزستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین موقعیت استراتژیکبرند باشگاه فولاد خوزستان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین موقعیت استراتژیکبرند باشگاه فولاد خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین موقعیت استراتژیکبرند باشگاه فولاد خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین موقعیت استراتژیکبرند باشگاه فولاد خوزستان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

سازمانها برای رسیدن به اهداف سازمانیشان از برنامهریزیهای بلندمدت و راهبردی(استراتژیک) استفاده می- کنند(پارساییان، ۱۳۸۷ ). در سال های اخیر تحقیقات مرتبط با مدیریت برند در سازمانهای ورزشی گسترش یافته است و به دلیل تاکید محققین بر اهمیت این حوزه روزبهروز بر تمایل سازمانهای ورزشی برای تلاش در این حوزه افزایش می یابد. بعلاوه سازمانهای ورزشی برای مقابله با تغییرات و تحولات منطقهای و جهانی باید به فکر چاره باشند. حوزه برند و مدیریت آن هم از جمله مواردی است که این ظرفیت بالقوه را دارد تا با بهره گیری از یک برنامهی جامع سازمان را به مزایای رقابتی پایدار برساند. طی دهههای گذشته ارزش یک شرکت برحسب املاک، سپس داراییهای ملموس، کارخانهها و تجهیزاتش اندازهگیری میشد. با این حال امروزه محققان علم اقتصاد و مدیریت به این نتیجه رسیدند که ارزش واقعییک شرکت جایی بیرون از آن یعنی در اذهان خریداران بالقوه قرار دارد. در دنیای امروزه سرمایه اصلی بسیاری از سازمان- ها، برند آن سازمان است (محرمزاده، ۱۳۹۲ ). برند تجاری ممکن است به عنوان یک نام، اصصلاح، نشان و نماد یا ترکیبی از اینها معنا و مفهوم پیدا کند که باعث شناسایی کالا و خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان شده و آنها را از رقبای دیگر متمایز میکند(صحت، با جمالوی رستمی و کشکولی، ۱۳۹۱ ؛ کاتلر، ۲۰۰۴ ). علاوه بر داشتن نامهای تجاری موفق وقدرتمند، تثبیت آن در ذهن مشتریان به عنوان زمینه ایجادکننده وفاداری مهمتر است. ذهنیت از یک نام تجاری، مجموعه برداشتهایی از آن نام تجاری است که به گونهای معنادار در ذهن مصرف کننده سازماندهی شدهاند و بر قضاوت مصرف- کنندگان در مورد این که محصول ارزشی است یا نه، تاثیر میگذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.