رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل رفتاری مشتریان برای استفاده از سیستم های خرید آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل رفتاری مشتریان برای استفاده از سیستم های خرید آنلاین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل رفتاری مشتریان برای استفاده از سیستم های خرید آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل رفتاری مشتریان برای استفاده از سیستم های خرید آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل رفتاری مشتریان برای استفاده از سیستم های خرید آنلاین :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مقاله حاضر به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تمایل رفتاری مشتریان سیستم های آنلاین برای استفاده مجدداز این سیستم ها پرداخته است. به این منظور ابتدا عوامل موثر بر تمایل رفتاری با بررسی منابع معتبر و در دسترس شناساییشدند و سپس در گام بعد همبستگی این عوامل با تمایل رفتاری سنجیده شد. داده های ضروری برای اجرای آزمون هایآماری مورد نیاز به وسیله پرسشسنامه های توزیع شده در میان نمونه ای از مشتریان سیستم های آنلاین بانک های تجاریگردآوری گردید. نتیجه بررسی نشان می دهد که چهار عامل کیفیت خدمات، سهولت ادراک شده، سودمندی ادراک شده، وریسک ادراک شده بر تمایل مشتریان به استفاده مجدد از این سیستم ها تاثیر می گذارد. در گام نهایی نیز عوامل شناساییشده رتبه بندی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.