بررسی عوامل کارآفرینی در بانک های استان سمنان با روش AHP فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل کارآفرینی در بانک های استان سمنان با روش AHP فازی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل کارآفرینی در بانک های استان سمنان با روش AHP فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل کارآفرینی در بانک های استان سمنان با روش AHP فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل کارآفرینی در بانک های استان سمنان با روش AHP فازی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

کارآفرینی به عنوان سنبل و نماد تلاش و موفقیت در امور تجاری بوده و کارآفرینان پیشگامان موفقیت های تجاری درجامعه هستند. توانایی آنها در بهره گیری از فرصت ها، نیروی آنها در نوآوری و ظرفیت آنها در تبادل موفقیت، به عنوانمعیارهایی هستند که کارآفرینی نوین به وسیله آنها سنجیده می شود، لذا برای توسعه جوامع لازم است انقلاب کارآفرینی رخ دهد. در دنیای متحول امروز، کامیابی از آن جوامع و سازمان هایی است که بین منابع کمیاب و قابلیت های مدیریتی وکارآفرینی منابع انسانی خود رابطه معنی داری برقرار سازند. به عبارتی دیگر جامعه و سازمانی می تواند در مسیر توسعه، حرکترو به جلو و با شتابی داشته باشد که با ایجاد بسترهای لازم منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی مجهز کند تا آنها با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه، مدیریت وهدایت کنند. در این پژوهش، رابطه بین عوامل موثر بر موفقیت کارآفرینی )معیارهای منابع انسانی، ویژگی های کارآفرین،سازمانی، مالی و تکنولوژی(، زیر معیارهای منابع انسانی، ویژگی های کارآفرین، سازمانی، مالی و تکنولوژی با بانک ها )بانک های دولتی، بانک های خصوصی، بانک های نیمه خصوصی( با هدف بیشینه موفقیت کارآفرینی مطالعه گردید نتایج بدست آمدهحاکی از اهمیت بیشتر بانک های خصوصی نسبت به بانک های نیمه خصوصی بانک های دولتی می باشد و همچنین نشان می دهدکه شاخص معیارهای سازمانی با توجه به سازمانی، مشخص شده است که به روز بودن در اولویت نخست قرارداردو وجود یادگیری سازمانی، سیستم های مدیریت، فرهنگ سازمانی، ارزش های استراتژیک، سیستم های کاری، پایگاه اطلاعات،ساختار سازمانی، اندازه سازمان، بینش و رسالت، استفاده از دانش و چرخه زندگی شرکت در اولویت بعدی قرار می گیرند و عنصر مربوط به بانک ها با توجه به تخصص و شایستگی مشخص شده است که بانک های دولتی در اولویت اول، بانک های نیمه خصوصی و بانک های خصوصی در اولویت بعدی قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.