رابطه سبکهای انگیزشی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کرج
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه سبکهای انگیزشی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کرج دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه سبکهای انگیزشی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کرج کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبکهای انگیزشی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کرج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه سبکهای انگیزشی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کرج :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف مطالعه رابطه سبکهای انگیزشی و خود تنظیمی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه انجام گرفت. برایبررسی هدف مورد نظر پژوهشی به روش کاربردی – همبستگی انجام شد جامعه آماری مورد نظر در این پژوهش دانش آموزانمقطع متوسطه شهر کرج بودند و جهت نمونه گیری از چهار ناحیه آموزش و پرورش کرج ۴ مدرسه انتخاب شد (۲ مدرسه پسرانهو ۲ مدرسه دخترانه) و از هر مدرسه ۲۵ نفر به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. بنابراین حجم نمونه ۱۰۰ نفر و روش نمونه گیریخوشه ای بود .جهت گردآوری اطلاعات از ۲ پرسشنامه استانداردشد : پرسشنامه سبک های انگیزشی AMS ، پرسشنامهخودتنظیمی تحصیلی بوفارد استفاده شدند. نتایج بررسی و تجزیه و تحلیل با نرم افزار spss ویرایش ۱۸ نشان داد که :فرضیهتایید شد و ارتباط معنی داری بین سبک های انگیزشی و خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.