بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی و تصمیم بر سپرده گذاری درحساب های پس انداز قرض الحسنه مطالعه موردی: بانک تجارت استان گلستان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه تاثیر تبلیغات تلویزیونی در بقا و رشد سازمان ها در محیط متلاطم و رقابتی در دنیای کنونی غیر قابل انکار می باشد. بنابراین عرصه بانکداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا و با توجه به مدل مفهومی این پژوهش (مدل سلسله مراتب اثربخشی تبلیغات لاویج و استینر) که در برگیرنده سه مرحله شناختی، احساسی و رفتاری و گام های آگاهی، دانش، تمایل، ترجیح، مجاب شدن و اقدام (سپرده گذاری) می باشد که با استفاده از ابزار پرسشنامه با پایایی ۸۷ %در یک پژوهش توصیفی پیمایشی در بین نمونه آماری ۴۲۰ نفری از مشتریان دارای حساب قرض الحسنه پس انداز بانک تجارت استان گلستان انتخاب شدندو مورد بررسی قرار گرفته اند.یافته های این پژوهش حاکی از آن است که تبلیغات تلویزیونی بانک تجارت با توجه مدل مفهومی تحقیق موفق بوده است و تبلیغات تلویزیونی بانک تجارت بر میزان جذب مشتری و سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه پس انداز ضمن اثرگذار بودن در رابطه، مثبت می باشد که کاملا منطبق بر گام های مدل سلسله مراتب اثرات لاویج و استینر می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.