اعتماد، تبلیغات دهان به دهان و مفهوم ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اعتماد، تبلیغات دهان به دهان و مفهوم ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اعتماد، تبلیغات دهان به دهان و مفهوم ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اعتماد، تبلیغات دهان به دهان و مفهوم ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اعتماد، تبلیغات دهان به دهان و مفهوم ارزش ویژه برند در صنعت گردشگری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت روزافزون صنعت گردشگری توجه به شیوههای نوین بازاریابی برای جذب گردشگران در این صنعت مورد توجه قرار گرفته است. هدف مقاله حاضر مروری کوتاه بر تبلیغات دهانبهدهان به عنوان شیوهای نوین و موثر در صنعتگردشگری و اعتمادی که به این تبلیغات میشود و همچنین مفهوم ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری به عنوان یکی از موضوعات تاپ در این صنعت میباشد. برای این منظور، مقالات مرتبط با موضوع تحقیق از پایگاههای مختلف علمی گرفته و مورد بررسی قرارگرفتند. درنهایت بحث میشود که تبلیغات دهان بهدهان و اعتماد به این گونه تبلیغات در صنایع خدماتی و بخصوص صنعت گردشگری اهمیت زیادی دارد و میتواند برای این صنعت ارزش آفرینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.