واکاوی رابطه سبکهای تربیتی خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی رابطه سبکهای تربیتی خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی رابطه سبکهای تربیتی خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی رابطه سبکهای تربیتی خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی رابطه سبکهای تربیتی خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش ناحیه یک اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش بررسی رابطه میان سبکهای تربیتی خانواده با تحول روانی اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ می باشد. روش پژوهش حاضر از نوع همبستگی می باشد و جامعه پژوهش در تحقیق حاضر کلیه دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم شاغل به تحصیل در آموزش و پرورش ناحیه یک شهر اصفهان در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بود که به تعداد ۳۶۶۰ نفر بودند. نمونه مورد مطالعه در پژوهش حاضر ۲۳۵ نفر از دانش آموزان براساس جدول مورگان که به روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند. از پرسشنامه های سنجش عملکرد خانواده(FAD ، (مقیاس شیوه های فرزند پروری والدین بامریند و از پرسشنامه تحول روانی – اجتماعی هاولی(MPD (برای جمع آوری اطلاعات استفاده گردید. و نیزاز آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره برای تجزیه و تحلیل استفاده شد. یافته های نشان داد که یافته های نشان داد بین سبکتربیتی سهل گیرانه با تحول روانی- اجتماعی دانش آموزان دختر رابطه معنی دار وجود ندارد ( ۰۵/۰> P .( بین سبک تربیتی مستبدانه با تحول روانی- اجتماعی دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی دار وجود دارد (۰۵/۰<P.( بین سبک تربیتی مقتدرانه با تحول روانی- اجتماعی دانش آموزان دختر رابطه منفی معنی دار وجود دارد (۰۵/۰<P .( بین عملکرد خانواده با تحول روانی -اجتماعی دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی دار وجود دارد (۰۱/۰<P .( پژوهشگر نتیجه گرفت سبکهای تربیتی مستبدانه و مقتدرانه والدین و عملکرد خانواده ، تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان را می تواند پیش بینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.