پردازش هندسی و ترافیکی چپگرد های شبدری (لوپ) با چپگردهای جهتی (دایرکشنال) در راهگردها (تقاطع غیر همسطح)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پردازش هندسی و ترافیکی چپگرد های شبدری (لوپ) با چپگردهای جهتی (دایرکشنال) در راهگردها (تقاطع غیر همسطح) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پردازش هندسی و ترافیکی چپگرد های شبدری (لوپ) با چپگردهای جهتی (دایرکشنال) در راهگردها (تقاطع غیر همسطح)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پردازش هندسی و ترافیکی چپگرد های شبدری (لوپ) با چپگردهای جهتی (دایرکشنال) در راهگردها (تقاطع غیر همسطح)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پردازش هندسی و ترافیکی چپگرد های شبدری (لوپ) با چپگردهای جهتی (دایرکشنال) در راهگردها (تقاطع غیر همسطح) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تبادل ها به منظور کاهش یا حذف برخوردهای ترافیکی، ارتقای ایمنی، کاهش تاخیر و افزایش ظرفیت ترافیکی ایجاد می شود. امروزه، تقاطع های غیرهمسطح به شکل ها و انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند. یکی از مسایلی که ذهن طراحان را مشغول کرده است، مسیله طراحی هندسی هر چه بهینه تر تقاطع غیرهمسطح است. این طراحی بهینه می تواند از جهت کاهش فضای اشغال شده توسط تقاطع غیرهمسطح، یکنواختی و هماهنگی در ساختار اجزای مختلف آن، هزینه ایجاد، ظرفیت ترافیکی تقاطع غیرهمسطح و … باشد. تقاطع های غیرهمسطح در نواحی شهری و برون شهری رشد چشمگیری داشته اند. انتخاب نوع تقاطع غیرهمسطح برای بهبود کاهش ترافیک و جلوه زیبای شهر حایز اهمیت می باشد. تحقیق حاضر به بررسی و ارزیابی هندسی و ترافیکی راهگرد شبدری (لوپ) و جهتی (دایرکشنال) می پردازد. اصلی ترین محور این پژوهش و دیدگاه تازه آن مقایسه هندسه با ترافیک راهگرد شبدری (لوپ) و جهتی (دایرکشنال) در شهر تهران می باشد. در این پژوهش به مقایسه راهگردهای جهتی و لوپ ها با برداشت سه پارامتر شعاع، نرخ تردد و سرعت وسایل نقلیه از ۷ تقاطع غیرهم سطح شهر تهران در سه نوبت صبح، ظهر و عصر پرداخته شده است. پس از انجام آزمون های آماری مشخص شد که میانگین سرعت و نرخ تردد در سه نوبت برداشت شده از لحاظ آماری تفاوت ندارد، بنابراین داده های حاصل از این ۷ تقاطع در تمامی نبت ها با هم در نظر گرفته شده و با استفاده از مدل سازی رگرسیونی رابطه ی بین نرخ تردد و شعاع بر روی سرعت وسایل نقلیه در لوپ ها و راه گردهای جهتی مورد ارزیابی و مقایسه قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.