بررسی عوامل موثر بر پذیرش آموزش سیار توسط معلمان و دانشآموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر پذیرش آموزش سیار توسط معلمان و دانشآموزان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پذیرش آموزش سیار توسط معلمان و دانشآموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پذیرش آموزش سیار توسط معلمان و دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پذیرش آموزش سیار توسط معلمان و دانشآموزان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

آموزش سیار به عنوان یک تکنیک آموزشی، به هر نوع از یادگیری اشاره دارد که در داخل یا خارج از محیط یادگیری سنتی از طریق دستگاههای تلفن همراه اتفاق افتد. دستگاه تلفن همراه به یادگیرنده اجازه میدهد که در هر زمان و در هرمکان، حتی در زمان حرکت، یاد بگیرد. آموزش سیار به عنوان گام بعدی آموزش الکترونیکی و آموزش از راه دور در نظر گرفته میشود. از آنجا که شناخت عوامل تاثیرگذار بر پذیرش هر فناوری جدید، گام اول در پیادهسازی آن است، هدفاصلی پژوهش مطالعه دانشآموزان و معلمان برای بررسی عواملی که پذیرش آنها را تحت تاثیر قرار میدهد، میباشد. دراین راستا، مدل یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری، مبنای نظری این پژوهش قرار داده شد. این مدل شامل ویژگیهایسیستم و ویژگیهای کاربران بهمنظور پیشبینی پذیرش کاربر میباشد. برای تحلیل پاسخهای بهدست آمده از پرسشنامهاز نرمافزار SPSS نسخه ۲۴ و برای برازش مدل و تحلیل دادهها در قالب مدلسازی معادلات ساختاری از نرمافزار AMOS نسخه ۲۴ استفاده شده است. ۱۰۱ دانشآموزان و ۱۰۰ معلم از مدارس شهر اصفهان، نمونه آماری پژوهش راتشکیل داد. نتایج آزمون نشان داد که انتظار عملکرد، انتظار تلاش، نفوذ اجتماعی، شرایط تسهیل با قصد استفاده ازآموزش سیار توسط دانشآموزان رابطه معناداری دارند. انتظار تلاش بیشترین تاثیر و شرایط تسهیل کمترین تاثیر را برقصد استفاده آموزش سیار توسط دانشآموزان دارد. همچنین انتظار عملکرد، انتظار تلاش، نفوذ اجتماعی و شرایط تسهیل با قصد استفاده از آموزش سیار توسط معلمان رابطه معناداری دارد. انتظار عملکرد بیشترین تاثیر و نفوذ اجتماعی کمترین تاثیر را بر قصد استفاده آموزش سیار توسط معلمان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.