رویکرد فراتحلیلی بر خشونت در مدرسه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رویکرد فراتحلیلی بر خشونت در مدرسه دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رویکرد فراتحلیلی بر خشونت در مدرسه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رویکرد فراتحلیلی بر خشونت در مدرسه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رویکرد فراتحلیلی بر خشونت در مدرسه :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

خشونت در مدرسه در بعد اجتماعی آن، چه در جوامع توسعه یافته و چه در جوامع در حال توسعه همواره به عنوان یک دغدغه و آسیب مطرح بوده است. رفتارهای خشونت آمیز در مدرسه بر فرآیند آموزش و پرورش تاثیر می گذارد و عواقب ناگواری دارد. تحقیقات زیادی روی این مسیله انجام شده منتها به دلیل داشتن روش های مختلف برخورد با مسیله و شقوق متعدد نظری، نتوانسته این انبوه نتایج را در یک قالب پژوهشی که نقطه عطفی برای پژوهش های آتی در این حوزه باشد فراهم آورد. این پژوهش فراتحلیلی به منظور تلفیق تحقیقات انجام شده در حوزه ی خشونت در مدرسه انجام گرفته است. در یک دهه گذشته پژوهش های زیادی در مورد تاثیر عوامل گوناگون از جمله خانواده، مدرسه و اجتماع در خشونت و پرخاشگری دانش آموزان صوت گرفته است که نتایج ناهمخوانی بین آن ها مشاهده می شود. لذا انجام یک پژوهش به روش فراتحلیل مفید به نظر می رسد. در پژوهش حاضر هدف، بررسی فرا تحلیل تاثیر عوامل مربوط به مدرسه بر رفتارهای خشونت آمیز و پرخاشگرانه دانش آموزان در مدرسه است. پژوهش حاضر شامل ۶ مقاله داخلی است. جامعه آماری این پژوهش بخشی مربوط به تحقیقات پیرامون خشونت و بخش دیگر مربوط به تحقیقات پیرامون پرخاشگری است. از میان ۶ مورد، در زمینه خشونت ۵ مورد و در زمینه پرخاشگری ۱ مورد برای فراتحلیل مناسب تشخیص داده شد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش روش تلفیقی است. همانطور که گفته شد، پژوهش حاضر فراتحلیلی از یافته های مرتبط با موضوع خشونت در مدرسه و عوامل گوناگون تاثیرگذار بر آن است. نوع روشی که در پژوهش حاضر استفاده شده است، روش تلفیقی و تحلیل محتوا است. یافته های تحقیقات مورد مطالعه حاکی از آن است که بین سرمایه ی اجتماعی در خانواده و مدرسه، بین مدت پرداختن به بازی های ویدیویی، رایانه ا ی با انواع پرخاشگری در مدرسه، بین سه راهه ی جنسیت، کلاس و ابراز خشونت بدنی، بین عوامل اجتماعی و بالاخره بین خشونت تلویزیونی (تیوری یادگیری اجتماعی) و خشونت دانش آموزان در مدرسه رابطهی معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.