تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای لوکس: تاثیر ارزش برند و رفتار مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای لوکس: تاثیر ارزش برند و رفتار مصرف کننده دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای لوکس: تاثیر ارزش برند و رفتار مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای لوکس: تاثیر ارزش برند و رفتار مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای لوکس: تاثیر ارزش برند و رفتار مصرف کننده :

تعداد صفحات :۲۸

چکیده مقاله:

شواهد اندکی در زمینه چگونگی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در راستای ایجادارش برند و رفتار مصرف کنندگان نسبت به یک برند وجود دارد.این تحقیق با استفاده از تجزیه و تحلیلبرندهای پیشگام بخش کالاهای لوکس رابطه این دو را توضیح دادند. (باربری. دیور.هرمس. گوچی و لویس).براساس یک نظرسنجی بعمل امده از ۸۴۵ مصرف کنندگان برند لوکس (چینی.فرانسویی.هندی و ایتالیایی)که از ۵ برندی که در زمینه رسانه های اجتماعی به اثبات رسیدند یک الگوی ساختاری بی نظیری ابداعکردند که کمک حایز اهمیتی به اختلاف نام برند در رسانه های اجتماعی صورت گرفت. این تحقیق رابطه ایخاصی بین تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی و پیامدهایش بیان دارد (مزیت برند. افزایش قیمت ووفاداری).تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی بعنوان یک مفهوم کلی در این تحقیق اورده شدند .که ۸ بعد درخود جای داده است)وسیله سرگرمی.تبادلی.گرایشی.سفارش و یک واژه بیان(. نقش دیگری که این تحقیقانجام داده اینست که مشخص نموده تلاشهای بازاریابی رسانه های اجتماعی تاثیر مثبت چشمگیری بر ارزشبرند و دو بعد اساسی ارزش برند یعنی اگاهی برند و تصویر برند دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.