بهبود موفقیت بازاریابی : نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود موفقیت بازاریابی : نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود موفقیت بازاریابی : نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود موفقیت بازاریابی : نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود موفقیت بازاریابی : نقش مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

سازمانهای موفق استراتژی های بازاریابیشان را با تغییرات بازار هماهنگ می کنند. عوامل محدودکننده ، از قبیل فروشنده نقش کلیدی رادر توسعه دانش بازاریابی بازی می کنند با این وجود ، اگر این دانش با محدودیت های خاص خود ثابت بماند ، نمی تواند به طور اثربخشمورد استفاده قرار گیرد تا عملکرد شرکت را بهبود بخشد. این مطالعه مبادله دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی را مطالعه می کند و تواناییآن را جهت افزایش موفقیت بازار بررسی خواهد کرد عواملی مانند نوآوری ها در برنامه بازاریابی، کارایی نسبی، و اثربخشی نسبی به عنوان اهم عوامل فروش ، بر مبادله دانش ضمنی در نظر گرفته شده و به بررسی و تاثیر این متغییرها بر مبادله دانش ضمنی می پردازد و در این راستا راهکارهایی را جهت مدیران فروش و بازاریابی ارایه می کند ، که مایل به بهبود مبادله دانش ضمنی و در نتیجه موفقیت بازاریابی هستند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.