ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی دارای ۲۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی :

ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی

چکیده

بیشتر برخوردهای ۱ رخ داده شده در تقاطع ها مربوط به حرکت های گردش به چپ وسایل نقلیه می باشد. بنابراین مهندسین حمل و نقل برای حل این مشکل و کاهش برخوردها و در نتیجه بهبود ایمنی در طول راه های شریانی از مدیریت دسترسی ها به عنوان ابزاری موثر، جهت بهبود مشخصات ایمنی سیستم راه ها استفاده می کنند.

استفاده از میانه ها جهت جداسازی و تفکیک حرکت ها یکی از تکنیک های مدیریت دسترسی راه ها می باشند. به عنوان مثال بجای حرکت گردش به چپ مستقیم می توان از حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان که از ایمنی بالاتر برخوردار است ، استفاده نمود.

مقدمه

تصادفات ترافیکی یکی از نگرانی های مهم جامعه امروز است که از حدود یک قرن پیش با تولید اولین وسایله نقلیه آغاز شده است . با وجود این نگرانی ، به دلیل هزینه های هنگفت اجتماعی و اقتصادی جهت رفع این مسئله ، مشکلات ایمنی ترافیک به طور پیوسته در حال افزایش است . جهت تشخیص مشکلات ایمنی ترافیک و کاهش این مشکلات ، مهندسین حمل و نقل و مدیران بزرگراه ها به صورت جدی تلاش می کنند تا داده های لازم برای رسیدن به ایمنی لازم را جمع آوری کنند. مسئله ایمنی در حمل و نقل ، مسئله مهم و گسترده ای بحساب می – آید. برخوردهای ترافیکی در تقاطع ها یکی از گزینه های تشخیص ایمنی در یک موقعیت است که اغلب باعث روی دادن تصادفات می شود. این برخوردها در مناطقی که تقاطع ها به یکدیگر نزدیکتر می باشند به دلیل اینکه مانورهای حرکتی از سوی رانندگان در یک دوره زمانی کمتر، بیشتر انجام می شود، افزایش می یابد. فایلات متعددی در خصوص استفاده از احتمال برخوردهای ترافیکی برای پیش بینی تعداد تصادفات در تقاطع ها، تعاریف و کاربردهای برخوردهای ترافیک و روش های پالایش داده های جمع آوری شده با این روش ، انجام شده است .

نصب میانه های غیرقابل عبور

پیشنهاد می شود که به جای انجام گردش به چپ مستقیم از راه اصلی و یا راه اختصاصی (فرعی ) از حرکت های دوربرگردان استفاده شود. نصب میانه های غیر قابل عبور در تقاطع های چهارراهی باعث می شود که تعداد نقاط برخورد به ۴ برخورد و در تقاطع های سه راهی به ۲ برخورد، کاهش یابد. این موضوع در شکل (۲-۷) نمایش داده شده است . این تکنیک باعث می شود که در محل تقاطع ها و در مسیر راه اختصاصی فقط امکان گردش به راست وجود داشته باشد بنابراین تعداد برخوردها به دو برخورد (گردش به راست ورودی و خروجی از راه اختصاص ) کاهش یافته و طبیعتاً ایمنی مسیر مورد نظر بهبود پیدا خواهد کرد. در این حالت به دلیل ممنوعیت انجام گردش به چپ ها به داخل و خارج مسیرها این نوع حرکت ها به محل تقاطع ها یا میانه های پایین تر، انتقال داده می شوند[۲۳].

ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی
فهرست مطالب
عنوان مطالب شماره صفحه
چکیده ۱
مقدمه ۲
فصل اول
-۱ تعریف مسأله ۵
-۱ تعریف کلی مسأله ۵ -۱
-۲ نیاز به مطالعه در مورد مسأله ۶ -۱
-۳ اثرات مهم مطالعه بر مسأله از نظر بهبود آن ۸ -۱
-۴ اهداف و فرضیات ۶ -۱
-۵ دامنه اثر مسأله در جامعه علمی و اجتماع ۱۱ -۱
-۶ محدودیت ها و چهار چوب ۱۱ -۱
فصل دوم
-۲ کاوش در متون ۱۴
-۱ مقدمه ۱۴ -۲
و
۲ – بررسی مقالات ۱۴ -۲
-۱-۲ بررسی مقالات با موضوع “برخوردهای ترافیکی” ۱۴ -۲
و (DLT) -2 برسی مقالات در خصوص مقایسه برخوردها در حالت گردش به چپ مستقیم -۲ -۲
۱۶ (RTUT) گردش به راست بعلاوه دوربرگردان
-۳ بررسی مقالات با عنوان “شدت برخوردها و طبقه بندی برخوردها” ۱۸ -۲ -۲
-۴ بررسی مقالات با موضوع “رفتار میانهها در کاهش برخوردها” ۲۲ -۲ -۲
-۳ بررسی پایاننامهها و ها ۲۸ -۲
-۱-۳ بررسی پایاننامهها با موضوع “پیشبینی برخوردهای ترافیک در تقاطع بدون چراغ -۲
راهنمایی” ۲۸
-۲-۳ بررسی پایاننامهها با موضوع “ایمنی مانور گردش به راست بعلاوه دوربرگردان” ۳۳ -۲
-۳-۳ بررسی پایاننامهها با موضوع” ارزیابی اثر عملکردی حرکت دوربرگردانها” ۳۴ -۲
-۴ بررسی پایاننامهها با عنوان “طراحی مدل جهت تعیین ارتباط بین میزان تصادفات و احتمال -۳ -۲
برخورد ترافیکی در شبکه خیابانهای شهری ۳۷
-۴ بررسی کتابها ۳۷ -۲
-۱ بررسی کتاب “طرح هندسی راهها و خیابانها” ۳۷ -۴ -۲
-۲ بررسی کتاب “طراحی تقاطعهای همسطح شهری” (نشریه ۱۴۵ سازمان برنامه و بودجه) ۴۱ -۴ -۲
ز
۴۷ “HCM -3 بررسی کتاب ” ۲۰۰۰ -۴ -۲
-۵ بررسی کتاب “آییننامه طراحی راههای شهری” ۴۸ -۴ -۲
-۵ بررسی کنفرانسها ۵۱ -۲
-۱ بررسی هفتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران ۵۱ -۵ -۲
-۲ بررسی هشتمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران ۵۴ -۵ -۲
-۳ بررسی دومین سمینار ساخت و ساز در پایتخت ۵۷ -۵ -۲
-۴ بررسی اولین کنفرانس بینالمللی حوادث رانندگی و جادهای ۵۷ -۵ -۲
-۵ مطالعه سومین کنفرانس بینالمللی بررسی تقاطعهای بدون چراغ ترافیکی ۶۱ -۵ -۲
-۶ سوالات مطرح شده و یافتهها تا زمان حاضر ۶۳ -۲
فصل سوم
-۳ روش فایل ۶۵
-۱ روش به کار گرفته شده و دلایل آن ۶۷ -۳
-۱ برخوردهای ترافیکی ۶۷ -۱ -۳
-۲ منشأ برخوردها در حرکتهای گردش به چپ ۶۷ -۱ -۳
-۳ شناسایی برخورد ۷۰ -۱ -۳
-۲ دستورالعمل جمعآوری اطلاعات و روشهای به کار رفته ۷۰ -۳
ح
-۱ انواع برخوردها ۷۰ -۲ -۳
-۱-۱ برخوردهای تعریف شده برای حرکت گردش به چپ مستقیم ۷۱ -۲ -۳
-۲-۱ برخوردهای تعریف شده برای حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان ۷۲ -۲ -۳
-۲ بازنگری دادههای برخوردهای ثبت شده ۷۴ -۲ -۳
-۳ محاسبه نرخ برخوردها ۷۵ -۲ -۳
-۴ ساخت مدل ۷۶ -۲ -۳
-۳ تعاریف، اختصارات و نشانههای ریاضی ۷۷ -۳
-۱ تعاریف ۷۴ -۳ -۳
-۱-۱ تقاطعهای بدون چراغ ۷۴ -۳ -۳
-۲-۱ برخوردهای ترافیکی ۷۴ -۳ -۳
-۳-۱ علل پیدایش تکنیکهای برخوردها ۷۴ -۳ -۳
-۴-۱ معیارهای پیشنهادی که برای تعیین شدت احتمال برخوردها استفاده می شوند ۷۷ -۳ -۳
-۵-۱ حل مشکلات گردش به چپ ۷۸ -۳ -۳
-۶-۱ طبقهبندی میانهها ۸۲ -۳ -۳
-۷-۱ مدیریت دسترسی ۸۶ -۳ -۳
ط
-۸-۱ تکنیکهای مدیریت دسترسی ۸۸ -۳ -۳
-۹-۱ عرض میانه و راه ۹۲ -۳ -۳
-۱۰-۱ انواع برخوردهای رخ داده شده در تقاطعها ۹۳ -۳ -۳
-۱۱-۱ مسیر اصلی در تقاطع ۱۰۶ -۳ -۳
-۲ اختصارات ۱۱۰ -۳ -۳
-۳ نشانههای ریاضی ۱۱۴ -۳ -۳
-۴ برنامههای کامپیوتری استفاده شده ۱۱۵ -۳
۱۱۵ SPSS -1 نرم افزار -۴ -۳
۱۱۵ SYNCHRO -2 نرمافزار شبیهسازی -۴ -۳
۱۱۶ C++ -3 برنامه کامپیوتری -۴ -۳
فصل چهارم
-۴ جمع آوری اطلاعات ۱۱۸
-۱ مقدمه ۱۱۸ -۴
-۲ انتخاب موقعیتهای مورد مطالعه ۱۱۸ -۴
-۳ جمعآوری دادهها ۱۲۱ -۴
ی
-۴ ساخت مدل ۱۲۵ -۴
-۱ انتخاب مدل ۱۲۶ -۴ -۴
-۱-۱ مدلهای آماری ۱۲۶ -۴ -۴
-۲-۱ آزمونهای آماری ۱۳۱ -۴ -۴
-۲ طراحی مدل ۱۳۵ -۴ -۴
-۱-۲ روشهای طراحی مدل رگرسیون خطی ۱۳۵ -۴ -۴
-۲-۲ مدل مناسب ۱۳۷ -۴ -۴
۱۳۸ (DLT) -3-2 مدل کردن نرخ برخورد حرکت گردش به چپ مستقیم -۴ -۴
۱۳۹ (CR -3-2 الف- مدل کردن نرخ برخورد گردش به چپ مستقیم با مسیر مستقیم ( ۱ -۴ -۴
۱۴۰(CR -3-2 ب- مدل کردن نرخ برخورد گردش به چپ مستقیم با گردش به چپ از راست ( ۲ -۴ -۴
۱۴۲ (CR -3-2 ج- مدل کردن نرخ برخورد گردش به چپ مستقیم با گردش به چپ ازچپ ( ۳ -۴ -۴
۱۴۴ (CR -3-2 د- مدل کردن نرخ برخورد گردش به چپ مستقیم با جریان بالادست ( ۴ -۴ -۴
-۳-۲ ه- مدل نهایی برای گردش به چپ مستقیم ۱۴۶ -۴ -۴
۱۴۷ (RTUT) -4-2 مدل کردن حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان -۴ -۴
۱۴۷ (CR -4-2 الف- مدل کردن نرخ برخورد گردش به راست از راه اختصاصی یا فرعی ( ۵ -۴ -۴
ک
۱۴۹ (CR -4-2 ب- مدل کردن نرخ برخورد همجهت با وسیله نقلیه کند ( ۶ -۴ -۴
۱۵۰ (CR -4-2 ج- مدل کردن نرخ برخورد تغییر خط ( ۷ -۴ -۴
-۴-۲ و- مدل نهایی گردش به راست بعلاوه دوربرگردان ۱۵۲ -۴ -۴
-۳ تأیید مدل ۱۵۴ -۴ -۴
-۵ مشکلات در جمعآوری اطلاعات ۱۶۳ -۴
فصل پنجم
-۵ تحلیل اطلاعات و ارائه نتایج ۱۶۶
-۱ مقدمه ۱۶۶ -۵
-۲ تحلیل برخوردها ۱۶۶ -۵
-۱ تحلیل تعداد برخوردها ۱۶۶ -۲ -۵
-۲ تحلیل نرخ برخوردهای حجمی ۱۶۹ -۲ -۵
-۳ تحلیل نرخ برخورد ساعتی ۱۷۱ -۲ -۵
-۳ تحلیل آماری ۱۷۳ -۵
-۱ آمار توصیفی ۱۷۳ -۳ -۵
-۲ توزیع دادهها ۱۷۴ -۳ -۵
ل
-۳ تست نرمال بودن دادههای نرخ برخوردها ۱۷۷ -۳ -۵
-۴ تست تصادفی بودن دادههای نرخ برخورد ترافیکی ۱۷۸ -۳ -۵
-۵ همبستگی بین متغیرها ۱۷۹ -۳ -۵
-۴ تحلیل حرکت گردش به چپ مستقیم و حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان ۱۸۲ -۵
-۵ تجزیه و تحلیل میانههای کاملاً باز ۱۸۴ -۵
-۶ نتیجهگیری ۱۹۱ -۵
-۷ کاربردهای علمی و تئوری ۱۹۳ -۵
-۸ پیشنهادهای فایلاتی برای آینده ۱۹۴ -۵
پیوست (الف) ۱۹۵
پیوست (ب) ۱۹۷
پیوست (ج) ۱۹۹
پیوست (د) ۲۰۱
پیوست (ر) ۲۰۳
پیوست (ز) ۲۰۵
پیوست (ه) ۲۰۷
پیوست (و) ۲۰۹
م
پیوست (ی) ۲۱۰
پیوست (ن) ۲۱۱
منابع و مأخذ ۲۱۳
منابع فارسی ۲۱۳
منابع لاتین ۲۱۴
سایتهای اطلاع رسانی ۲۱۵
چکیده انگلیسی ۲۱۶
ن
ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی
فهرست جدول ها
عنوان شماره صفحه
۱): رتبهبندی شدت برخوردها ۱۹ – جدول( ۲
۱): انواع میانهها ۸۶ – جدول ( ۳
۲): حداقل عرض رفوژ متناسب با وسیلهنقلیه طرح و وضعیت گردش ۹۴ – جدول ( ۳
۳): تعاریف عمومی سطوح خدمت دهی ۱۱۳ – جدول( ۳
۱): آمار تصادفات در تقاطعهای شهر تهران ۱۱۹ – جدول( ۴
۲): موقعیت تقاطعهای مورد مطالعه ۱۲۰ – جدول ( ۴
۳): موقعیت دوربرگردانهای مورد مطالعه ۱۲۱ – جدول( ۴
۴): دادههای مربوط به تقاطعها ۱۲۲ – جدول ( ۴
۵): دادههای مربوط به دوربرگردانها ۱۲۳ – جدول ( ۴
۱۳۸ (DLT) 6): انواع متغیرهای مستقل و وابسته برای مانور گردش به چپ مستقیم – جدول ( ۴
۷): انواع متغیرهای مستقل و وابسته برای حرکتهای گردش به راست بعلاوه دوربرگردان – جدول ( ۴
۱۴۷ (RTUT)
۸): تعداد برخوردهای شبیهسازی شده برای حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان ۱۵۷ – جدول ( ۴
س
۹): تعداد برخوردهای شبیهسازی شده برای حرکت گردش به چپ مستقیم ۱۵۸ – جدول ( ۴
۱۰ ): نرخ برخوردهای شبیهسازی شده برای حرکت گردش به چپ مستقیم ۱۵۹ – جدول ( ۴
۱۱ ): نرخ برخوردهای شبیهسازی شده برای حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان ۱۶۰ – جدول ( ۴
۱): آمار توصیفی مدل نرخ برخورد گردش به چپ مستقیم ۱۷۳ – جدول ( ۵
۲): آمار توصیفی مدل نرخ برخورد گردش به راست بعلاوه دوربرگردان ۱۷۳ – جدول ( ۵
۳): تست نرمال بودن دادههای نرخ برخوردهای حرکت گردش به چپ مستقیم ۱۷۷ – جدول ( ۵
۴): تست نرمال بودن دادههای نرخ برخوردهای حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان – جدول ( ۵
۱۷۸ (RTUT)
۵): تست تصادفی بودن دادههای نرخ برخوردهای حرکت گردش به چپ مستقیم ۱۷۹ – جدول ( ۵
۶): تست تصادفی بودن دادههای نرخ برخوردهای حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان – جدول ( ۵
۱۷۹ (RTUT)
۷): ضریب همبستگی بین متغیرها برای مدل نرخ برخورد گردش به راست بعلاوه – جدول ( ۵
دوربرگردان ۱۸۰
۸): ضریب همبستگی بین متغیرها برای مدل نرخ برخورد گردش به چپ مستقیم ۱۸۱ – جدول ( ۵
۹): پیشنهادهایی برای کنترل حرکت گردش به چپ در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی ۱۹۰ – جدول ( ۵
ع
ارائه مدل پیشبینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی
فهرست شک لها
عنوان شماره صفحه
۱): آمار برخوردها قبل و بعد از اجرای میانهها در تقاطعهای میشیگان ۱۷ – شکل ( ۲
از روی منحنی فاصله- زمان ۲۰ PET و TTC 2): چگونگی محاسبه – شکل ( ۲
۳): برخورد شدید برخورد خفیف ۲۱ – شکل ( ۲
۴): هرم هایدن ۲۲ – شکل ( ۲
۵): استفاده از میانههای جهتی برای محدود کردن انجام گردش به چپ مستقیم از راه – شکل ( ۲
فرعی ۲۴
۶): استفاده از میانههای جهتی برای محدود کردن انجام گردش به چپ مستقیم از راه – شکل ( ۲
اصلی ۲۵
۷): نصب میانه غیر قابل عبور در تقاطعهای سهراهی و چهارراهی ۲۷ – شکل ( ۲
۸): انواع حرکات موجی در دوربرگردانها ۳۶ – شکل ( ۲
۹): خط گردش به چپ دو طرفه ۴۱ – شکل( ۲
۱۰ ): انواع نقاط برخورد عبوری، واگرایی و همگرایی ۴۳ – شکل ( ۲
شکل ۴۴ T 11 ): تعداد نقاط برخورد عبوری، واگرایی و همگرایی در تقاطع – شکل ( ۲
۱۲ ): برخورد عابر- وسیله نقلیه و نقاط برخورد وسیله نقلیه- وسیله نقلیه ۴۴ – شکل ( ۲
ف
۱۳ ): انواع مانورها در تقاطعها ۴۵ – شکل ( ۲
۱۴ ): سطوح درگیر در تقاطعها ۴۶ – شکل ( ۲
۱۵ ): نمای تقاطع همسطح ۵۳ – شکل( ۲
۱۶ ): نمای تقاطع همسطح جایگزین شده با دوربرگردان ۵۳ – شکل( ۲
۱۷ ): جهت حرکات در تقاطع با دوربرگردان نوع اول ۵۸ – شکل ( ۲
۱۸ ): جهت حرکات در تقاطع با دوربرگردان نوع دوم ۵۹ – شکل ( ۲
۱۹ ): جهت حرکات در تقاطع با دوربرگردان نوع سوم ۶۰ – شکل ( ۲
۱): مراحل انجام فایل ۶۶ – شکل ( ۳
۲): مراحل انجام حرکت گردش به چپ مستقیم و غیر مستقیم ۶۹ – شکل ( ۳
۳): انواع برخوردها برای حرکت گردش به چپ مستقیم ۷۳ – شکل ( ۳
۴): انواع برخوردها برای حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان ۷۴ – شکل ( ۳
۵): خطر برخورد از نوع ترمز زدن ناگهانی ۷۹ – شکل ( ۳
۶): خطر برخورد از پهلو برای گردش به چپ ۷۹ – شکل ( ۳
۷): اجرای میانهها در محل تقاطعها ۸۱ – شکل ( ۳
۸): جهت حرکتهای ترافیکی در فراتقاطعها ۸۳ – شکل ( ۳
در نیوجرسی ایالات متحده ۸۴ JUGHANDLES 9): تقاطع – شکل ( ۳
ص
۱۰ ): تقاطع جفتی ۸۵ – شکل ( ۳
۱۱ ): رابطه نرخ برخورد با تعداد نقاط دسترسی در راه شریانی ۹۰ – شکل( ۳
۱۲ ): تعریض شانه راه برای انجام دوربرگردان ۹۵ – شکل ( ۳
۱۳ ): خطر برخورد گردش به چپ همجهت ۹۷ – شکل( ۳
۱۴ ): احتمال برخورد گردش به راست همجهت ۹۷ – شکل( ۳
۱۵ ): احتمال برخورد با وسیله نقلیه کند ۹۸ – شکل ( ۳
۱۶ ): احتمال برخورد تغییر خط ۹۹ – شکل( ۳
۱۷ ): برخوردگردش به چپ مقابل ۹۹ – شکل( ۳
۱۸ ): احتمال برخورد با ترافیک متقاطع از سمت راست در حین گردش به راست ۱۰۰ – شکل ( ۳
۱۹ ): احتمال برخورد در حین گردش به چپ با ترافیک متقاطع از راست ۱۰۱ – شکل ( ۳
۲۰ ) احتمال برخورد در میان تقاطع با ترافیک متقاطع از سمت راست ۱۰۲ – شکل ( ۳
۲۱ ): احتمال برخورد در زمان گردش به راست با ترافیک متقاطع از سمت چپ ۱۰۳ – شکل ( ۳
۲۲ ): احتمال برخورد در حین گردش به چپ با ترافیک متقاطع از سمت چپ ۱۰۴ – شکل ( ۳
۲۳ ): احتمال برخورد در میان تقاطع با ترافیک متقاطع از سمت چپ ۱۰۴ – شکل ( ۳
۲۴ ): احتمال برخورد با عابرپیاده در فاصله دور ۱۰۵ – شکل ( ۳
۲۵ ): احتمال برخورد با عابرپیاده در فاصله نزدیک ۱۰۶ – شکل ( ۳
ق
۲۶ ): نمونهای از احتمال برخوردهای دوچرخهسوار با وسیله نقلیه ۱۰۶ – شکل ( ۳
۲۷ ): احتمال برخورد وسیله نقلیه کند همجهت ۱۰۷ – شکل ( ۳
۲۸ ): احتمال برخورد ثانویه تغییر خط ۱۰۸ – شکل ( ۳
۲۹ ): احتمال برخورد گردش به راست متقابل در فاز قرمز ۱۰۹ – شکل ( ۳
۱): نمونهای از پایگاه داده ایجاد شده در برنامه اکسل ۱۲۴ – شکل ( ۴
۱۴۰ CR 2): خلاصه نتایج حاصل از مدل کردن ۱ – شکل ( ۴
۱۴۱ CR 3): خلاصه نتایج مدل نرخ برخورد ۲ – شکل( ۴
۱۴۳ CR 4): خلاصه نتایج مدل نرخ برخورد ۳ – شکل( ۴
۱۴۵ CR 5): خلاصه نتایج مدل نرخ برخورد ۴ – شکل( ۴
۱۴۸ CR 6): خلاصه نتایج مدل نرخ برخورد ۵ – شکل ( ۴
۱۵۱ CR 7): خلاصه نتایج مدل نرخ برخورد ۶ – شکل ( ۴
۱۵۳ CR 8): خلاصه نتایج مدل نرخ برخورد ۷ – شکل ( ۴
۱۵۵ SYNCHRO 9): نمونهای از تقاطع شبیهسازی شده در نرمافزار – شکل ( ۴
۱۰ ): نمونهای از خروجی نتایج شبیهسازی ۱۵۶ – شکل ( ۴
ر
۱۱ ): میانگین تعداد برخوردهای شبیهسازی شده و مشاهده شده برای حرکت گردش به چپ – شکل ( ۴
مستقیم ۱۶۱
۱۲ ): میانگین نرخ برخوردهای شبیهسازی شده و مدلسازی شده برای حرکت گردش به چپ – شکل ( ۴
مستقیم ۱۶۱
۱۳ ): میانگین تعداد برخوردهای شبیهسازی شده و مشاهده شده برای حرکت گردش به – شکل ( ۴
راست بعلاوه دوربرگردان ۱۶۲
۱۴ ): میانگین نرخ برخوردهای شبیهسازی شده و مدلسازی شده برای حرکت گردش به راست – شکل ( ۴
بعلاوه دوربرگردان ۱۶۲
۱۶۷ (DLT) 1): تعداد برخوردهای رخ داده شده در حرکت گردش به چپ مستقیم – شکل ( ۵
۲): تعداد برخوردهای رخ داده شده در حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان – شکل ( ۵
۱۶۸ (RTUT)
۱۶۹ RTUT و DLT 3): تعداد کل برخوردهای – شکل ( ۵
۱۷۰ (DLT) 4): نرخ برخوردهای حجمی در حرکت گردش به چپ مستقیم – شکل ( ۵
۱۷۰ (RTUT) 5) نرخ برخوردهای حجمی حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان – شکل ( ۵
۱۷۱ RTUT و DLT 6): مجموع نرخ برخورد – شکل ( ۵
۱۷۲ (DLT) 7): نرخ برخورد ساعتی برای حرکت گردش به چپ مستقیم – شکل ( ۵
۱۷۲ (RTUT) 8): نرخ برخورد ساعتی برای حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان – شکل ( ۵
ش
۹): نمودار هیستوگرام نرخ برخوردهای حرکت گردش به چپ مستقیم و حرکت گردش به – شکل ( ۵
راست بعلاوه دوربرگردان ۱۷۵
مربوط به نرخ برخوردهای حرکت گردش به چپ مستقیم و P-P Plot 10 ): نمودارهای – شکل ( ۵
حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان ۱۷۶
۱۱ ): الگوریتم تعیین نوع میانه ۱۸۶ – شکل( ۵
۱۵۰۰ وسیله – ۱۲ ): چارت راهنمای انتخاب نوع میانه تقاطع زمانی که حجم راه اصلی ۲۰۰۰ – شکل ( ۵
نقلیه در ساعت میباشد ۱۸۷
۲۰۰۰ وسیله – ۱۳ ): چارت راهنمای انتخاب نوع میانه تقاطع زمانی که حجم راه اصلی ۲۵۰۰ – شکل ( ۵
نقلیه در ساعت میباشد ۱۸۸
۲۵۰۰ وسیله – ۱۴ ): چارت راهنمای انتخاب نوع میانه تقاطع زمانی که حجم راه اصلی ۳۰۰۰ – شکل ( ۵
نقلیه در ساعت میباشد ۱۸۹

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.