تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک دارای ۱۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک :

تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک

چکیده:

امروزه با توجّه به ساختار رقابتی شدید حاکم بربانکها در عرضه خدمات الکترونیکی، استفاده از تبلیغات برای معرفی خدمات نقش مهمی در ترغیب و تشویق مشتریان در استفاده از محصول و خدمات و در نهایت جذب آنها به سمت استفاده از خدمات الکترونیکی بانکها دارد. به عبارت دیگر اگر بانکها بتوانند اثر بخشی تبلیغات خود را بر مشتریان ارزیابی نمایند ، می توانند در آینده عملکرد بهتری داشته باشند که این خود میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای بانکها محسوب شود .در این رابطه فایلات مختلفی در سطح کشور انجام شده است که در آنها تنها عناصر تاثیر گذار در تبلیغات ویا وسیله ارتباطی تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته است .

فایل حاضر که روی بانکهای تجارت استان گیلان انجام شده است.برای دستیابی به این سوال است که آیا تبلیغات باعث افزایش جذب مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیکی بانک تجارت (ازجمله خدمات موبایل بانک ، تلفنبانک ، اینترنت بانک دستگاه pos فروشگاهی و سیستم دستگاههای خودپرداز ATM )شده است واگر تاثیر دارد کدامیک از روشهای تبلیغ (تبلیغات تلویزیونی،تبلیغات رادیویی،استفاده ار تبلیغات کاتالوگها و بروشورها،تبلیغات مطبوعاتی و یا تبلبغات شفاهی )اثرگذارتر است.فایل حاضر یک فایل بر مبنای هدف جزء فایلات کاربردی است که با استفاده از منابع کتابخانه ای و منابع اطلاعاتی بانکها ونظر کارشناسان مربوطه با استفاده از ابزار پرسشنامه نظرات مشتریان خدمات الکترونیکی بانک تجارت استان گیلان جمع آوری و در نهایت پس از بررسی گزینه های پرسشنامه تاثیر عناصر تبلیغاتی وتاثیر وسایل ارتباطی تبلیغاتی توسط از نرم افزار SPSS V:18 و رگرسیون ،تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک را مشخص کرده و ضمن بررسی وسایل ارتباطی موثرترین روش تبلیغات را تعیین و معرفی می نماید . در پایان ضمن بررسی فرضیات فایل راهکارهایی برای بهبود فایلات آتی ارائه میدهد.

واژگان کلیدی: تبلیغات-بانکداری الکترونیک –مشتری

مقدمه

امروزه از یک سو سازمانها برای شناساندن و معرفی کالاها وخدمات خود و اعلام وجه تمایز آن با کالاهای مشابه با بکارگیری رسانه های مختلف تبلیغاتی می کوشند تا پیامهای تأثیر گذاری را به منظور ترغیب مخاطبان به خرید ارسال کنند . از سوی دیگر ، مردم با انواع تبلیغات از طریق رسانه های گوناگون درهرزمان وهرمکانی محاط شده اند و این درحالی است که آنچه در بحث تبلیغات حایز اهمیت است ارزیابی میزان اثربخشی آن است.(ربیعی،محمدیان ۱۳۹۰ ، ص۱۷-۴۰)

بخشی از متن

تبلیغ باعث تغییراتی در نگرش ، دانش و رفتار مخاطبین میشود . آگاه سازی ، ترغیب ، تشویق ، یادآوری ، تحکیم روابط و تسریع و ترویج مبادلات از جمله وظایف گوناگون تبلیغات است که با بررسی آثار تبلیغات و ارتباط آن با اهداف سازمان میتوان تغییراتی در بودجه تبلیغاتی تا شکل محتوای پیامها و نوع رسانه و کانالهای ارتباطی و حتّی زمان و شرایط تبلیغ به عمل آورد تا تبلیغات مفید تر و موءثّر تر از گذشته صورت گیرد . ( پرهیزگار،مهدی پور ۱۳۸۳،ص۳)

اما مساله مهم این است که بانکها با توجّه به ساختار رقابتی شدید حاکم بر آنها در عرضه خدمات الکترونیکی به استفاده از تبلیغات گسترده رسانه ای برای معرفی خدمات خود روی آورده اند .از آنجائیکه اثرات تبلیغات مختلف بر افرا د مختلف متفاوت است و اینکه چه تأثیری در آگاهی ، ترغیب و تشویق آنها در استفاده از محصول و خدمات و در نهایت جذب آنها به سمت استفاده از خدمات الکترونیکی بانکها دارد برای بانکها امری ضروری ولازم میباشد. به عبارت دیگر اگر بانکها بتوانند اثر بخشی تبلیغات خود رابرمشتریان ارزیابی نمایند،می توانند در آینده عملکرد بهتری داشته باشند که این خود میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای بانکها محسوب شود .

فایل” اثر بخشی تبلیغات در خلق و خوی مصرف کننده” که در سال ۲۰۰۹ انجام گرفت یک مطالعه تجربی بود و یافته های آن حاکی از آن است که در اثر بخشی تبلیغات ، تبلیغات با زمینه شاد میتواند سبب ایجاد نگرش مثبت نسبت به کسب محصول گردد. همچنین این فایل نشان داد که شرکت کنندگان با خلق و خوی خوب واکنش مثبت تری نسبت به فروشنده که منتقل کننده احساسات مثبت است نشان می دهند و مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای محصول تایید شده توسط افراد می باشند در حالیکه شرکت کنندگان با خلق و خوی بد واکنش منفی نسبت به محصول نشان داده و مایل به پرداخت هزینه کمتری برای محصول می باشند .( ademoln, owelabi, (2009

تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول :کلیات فایل

۱-۱) مقدمه…………………………………………………………………………………………………… ۲

۱-۲) بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………. ۲

۱-۳) اهمیت و ضرورت انجام فایل ………………………………………………………………….. ۳

۱-۴) زمینه فایل…………………………………………………………………………………………… ۴

۱-۵) پرسش های فایل………………………………………………………………………………….. ۴

۱-۶) اهداف فایل………………………………………………………………………………………. ۴

۱-۷) چهارچوب نظری(تحلیلی) فایل……………………………………………………………….. ۵

۱-۸) مدل تحلیلی فایل……………………………………………………………………………….. ۶

۱-۹) فرضیه های فایل…………………………………………………………………………………… ۷

۱-۱۰) کاربردهای فایل…………………………………………………………………………………. ۷

۱-۱۱) مزایای حاصل از فایل………………………………………………………………………… ۷

۱-۱۲) روش فایل……………………………………………………………………………………….. ۷

۱-۱۳) روش و ابزار گردآوری اطلاعات……………………………………………………………….. ۷

۱-۱۴) قلمرو فایل……………………………………………………………………………………….. ۸

۱-۱۴-۱) قلمرو موضوعی………………………………………………………………………………… ۸

۱-۱۴-۲) قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………….. ۸

۱-۱۴-۳) قلمرو مکانی …………………………………………………………………………………… ۸

۱-۱۵) ساختار …………………………………………………………………………………… ۸

فصل دوم:مروری بر ادبیات موضوع و بیشینه موضوع

۲-۱)مقدمه……………………………………………………………………………………………………. ۱۰

۲-۲) بخش اول- ادبیات موضوع………………………………………………………………………… ۱۰

۲-۲-۱) تبلیغات……………………………………………………………………………………………. ۱۰

۲-۲-۲) مشتری…………………………………………………………………………………………….. ۱۲

۲-۲-۳) تعریف بانک و بانکداری الکترونیک…………………………………………………………. ۱۳

۲-۳) بیشینه فایل…………………………………………………………………………………………. ۱۴

عنوان صفحه

۲-۴) جدول خلاصه فایل………………………………………………………………………………. ۲۱

فصل سوم :روش شناسی فایل

۳-۱)مقدمه……………………………………………………………………………………………………. ۲۸

۳-۲) روش فایل………………………………………………………………………………………….. ۲۸

۳-۳) جامعه آماری………………………………………………………………………………………….. ۲۸

۳-۴)آزمون نرمال بودن جامعه آماری…………………………………………………………………… ۲۸

۳-۵) مدل پیشنهادی فایل………………………………………………………………………………. ۳۲

۳-۶) حجم نمونه و روش اندازه گیری آن…………………………………………………………….. ۳۳

۳-۷) ابزار گردآوری اطلاعات……………………………………………………………………………. ۳۳

۳-۸) طراحی پرسش نامه………………………………………………………………………………….. ۳۳

۳-۸-۱) روایی و پایایی…………………………………………………………………………………… ۳۴

۳-۹) متغیرهای مستقل و وابسته فایل………………………………………………………………… ۳۵

۳-۱۰) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………. ۳۵

فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱) مقدمه…………………………………………………………………………………………………… ۳۸

۴-۲) تجزیه و تحلیل آماری………………………………………………………………………………. ۳۸

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱) مقدمه…………………………………………………………………………………………………… ۶۴

۵-۲) نتایج و دستاوردهای حاصل از فایل…………………………………………………………… ۶۴

۵-۳) مقایسه نتایج فایل با بیشینه………………………………………………………………………. ۶۷

۵-۴) محدودیت های فایل……………………………………………………………………………… ۶۷

۵-۵) پیشنهادات و راهکارهای بهبود برای فایلات آتی…………………………………………… ۶۸

تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
فهرست پیوستها………………………………………………………………………………………………. ۶۹

پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۲

تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
فهرست منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………….. ۱۱۴

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.